حال سینمای دفاع مقدس خوب نیست
کد خبر: 3658894
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
اخبار بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات/ 132

حال سینمای دفاع مقدس خوب نیست

گروه هنر: یک بازیگر سینمای دفاع مقدس گفت: متاسفانه آن چیزی که از سینمای دفاع مقدس امروز شاهدیم، سینمای مریضی است که حال خوشی ندارد.

قاسم زارع، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره جایگاه سینمای دفاع مقدس اظهار کرد: متاسفانه آن چیزی که امروز شاهدش هستیم نشان از این می‌دهد که دیگر نمی‌توان امیدی به سینمای دفاع مقدس داشت، چون هر سال نسبت به سال قبل شاهد افت کمی و کیفی تولیدات هستیم.

وی افزود: البته ممکن است استثناهایی نیز وجود داشته باشد که ما درباره آن حرف نمی‌زنیم، زیرا اصل در سینما این است که درباره کلیات سخن گویم. نکته دیگر این‌که کم توجهی به سینمای دفاع مقدس در شرایطی است که این دست آثار می‌تواند تا سالها الهام بخش کارهای متعدد سینمایی و تلویزیونی باشد.

این بازیگر در انتهای سخنان خود تصریح کرد: درباره پتانسیل سینمای دفاع مقدس همین اندازه بس که بگوییم زندگی هر شهید یا جانباز می‌تواند الهام بخش فیلم یا سریالی باشد، تنها کافیست که فیلمنامه‌نویسان خوبی در این حوزه فعال باشند تا بتوان سناریوهای خوبی در این حوزه خلق کرد. درضمن از وجود فیلمسازان خبره نیز باید برای ساخت بهره برد.
captcha