محورهای هفتمین همایش «بانکداری الکترونیک» تشریح شد
کد خبر: 3659413
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
اخبار بیست‌وسومین نمایبشگاه مطبوعات/173

محورهای هفتمین همایش «بانکداری الکترونیک» تشریح شد

گروه اقتصاد: محورهای هفتمین همایش بانکداری الکترونیک از سوی علی دیواندری، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علی دیواندری، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، صبح امروز پنج شنبه 11 آبان 96 در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در نشست خبری هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت و رونمایی از پوستر این همایش اظهار کرد: هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «نوآوری، بازیگران جدید و کارایی در کسب و کار» در روزهای 2 و 3 بهمن در برج میلاد برگزار می‌شود.
وی افزود: همانند سال‌های گذشته در این همایش، ترکیبی از سخنرانان کلیدی، پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در این همایش برگزار خواهد شد.

ارسال نشود/////محورهای هفتمین همایش بانکداری الکترونیک تشریح شد
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی یادآور شد: محورهای اصلی برگزاری این همایش شامل کسب و کار نظام بانکی، تحولات در کسب و کار، بانکداری دیجیتال، بانکداری بدون شعبه، خدمات پرداخت و کارت‌های اعتباری است.
دیواندری ادامه داد: همچنین فناوری‌های نظارتی، نقش بانک مرکزی به عنوان ناظر پرداخت و امنیت خدمات الکترونیکی، دیگر محورهای برگزاری هفتمین همایش بانکداری الکترونیک هستند.
رئیس پزوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی اظهار کرد: در حاشیه این همایش نیز برخی فعالیت‌های جانبی از جمله معرفی محصولات و خدمات، جشنواره مرحوم نوربخش، جشنواره جوانان و مسابقه ایده‌های نو و تصویرسازی بانکداری الکترونیک را انجام خواهیم داد.
captcha