تجمع‌های حاشیه‌ساز و اختلال در فعالیت غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات
کد خبر: 3659573
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
اخبار بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات/ 202

تجمع‌های حاشیه‌ساز و اختلال در فعالیت غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات

گروه جامعه: تعدد تجمع‌ها در آخرین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات چنان شدت یافت که فعالیت غرفه‌های حاضر در شبستان مصلی دچار اختلال شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با شعار رسانه‌های آزاد، انسجام اجتماعی و پیشرفت ملی از روز پنجم آبان ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد و پایان امروز جمعه دوازدهم آبان ماه به کار خود پایان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، طی روز پایانی برگزاری نمایشگاه مطبوعات، عده‌ای از مالباختگان موسسات کاسپین، البرز، پدیده و پلاسکو در راهروهای شبستان تجمع داشتند و این تجمع‌ها، امروز آنقدر شدت یافت که عملا کار غرفه‌داران را با اختلال مواجه کرد.

صدای تجمع‌کنندگان آنقدر بلند بود که آلودگی صوتی را در نمایشگاه ایجاد کردند و حتی دو سالخورده‌ای که برای بازدید از نمایشگاه آمده بود، مشکل قلبی پیدا کردند و فوریت‌های پزشکی برای کمک به آنها وارد مصلی شدند.

این موضوع که مالباختگان، نمایشگاه مطبوعات را برای اعتراض و فریاد خود انتخاب می‌کنند، موضوع عجیبی نیست، اما شیوه اعتراض و صدای زیادی که ایجاد شد به همراه نوع شعارهای معترضین و پاکوبیدن و برخی اهانت‌ها ایجاب می‌کند که مسئولان برای ساماندهی این اعتراضات اقدام جدی صورت دهند.

نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای تبادل اطلاعات میان اصحاب رسانه و مخاطبان و طرفداران‌شان است و حال بروز چنین موضوعاتی نمایشگاه را از اهداف خود دور می‌کند.

همچنین یکی از دلایل حضور کم مسئولان به دلیل تجمع‌کنندگان بود تا جایی که چند تن از مسئولان با مشاهده تجمع‌کنندگان، نمایشگاه را ترک کردند.
captcha