تجمع اعتراضی مالباختگان مؤسسه اعتباری در نمایشگاه مطبوعات
کد خبر: 3659578
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
اخبار بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات/ 200

تجمع اعتراضی مالباختگان مؤسسه اعتباری در نمایشگاه مطبوعات

گروه اقتصاد: سپرده‌گذاران دو مؤسسه مالی و اعتباری ورشکسته البرز ایرانیان و کاسپین و همچنین سهامداران پدیده مشهد، امروز در حاشیه آخرین روز بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مشکلات مربوط به مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز که توان بازپرداخت سپرده‌های مردم را ندارند و بعضا ورشکسته شده‌اند مدتهاست گریبانگیر اقتصاد کشور شده است و هر از گاهی سپرده‌گذاران این مؤسسات دست به تجمعات اعتراضی برای رسیدگی مسئولان به مشکلات خود می‌زنند و در روزهای اخیر برای چندمین بار است که این اتفاق در نمایشگاه مطبوعات رخ می‌دهد.
امروز جمعه 12 آبان 96 نیز سپرده‌گذاران دو مؤسسه مالی و اعتباری ورشکسته البرز ایرانیان و کاسپین و همچنین سهامداران پدیده مشهد، در حاشیه آخرین روز بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تجمع کردند.

تجمع اعتراضی مالباختگان مؤسسه اعتباری در نمایشگاه مطبوعات
چند تن از سپرده‌گذار این مؤسسات در پاسخ به سؤال خبرنگار ما درباره دلایل اعتراض خود، به عدم بازپرداخت سپرده‌ها بعد از چند سال متوالی و وعده‌های بانک مرکزی در این زمینه اشاره کردند.
یکی از سپرده‌گذاران مؤسسه کاسپین با بیان اینکه این مؤسسه دارای مجوز بوده است اظهار کرد: ما با علم به اینکه این مؤسسه دارای مجوز است در آن سپرده‌گذاری کرده‌ایم اما اکنون ورشکسته شده و کسی هم پاسخگوی ما نیست.
یادآور می‌شود، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از ۵ تا امروز ۱۲ آبان از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در مصلای امام خمینی(ره) برپاست و خبرگزاری ایکنا در راهروی اصلی شبستان مصلی غرفه ۱۶۳ واقع است.

captcha