راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در البرز برگزار شد
کد خبر: 3659808
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در البرز برگزار شد

گروه اجتماعی: هم‌زمان با فرارسیدن یوم‌الله سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا راهپیمایی بزرگی در استان البرز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در حالی در شهرستان‌های استان البرز برگزار شد که اقشار مختلف مردمی، اصناف، احزاب، گروه‌ها سیاسی، دانشجویان، معلمان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و رزمندگان، ورزشکاران، کارمندان، کارگران و دانش آموزان نیز در این مراسم حضور داشتند.
حضور پرشور و شعور مردم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با فریادهای دشمن‌شکن «هیهات مناالذله »، «مرگ بر آمریکا » و «مرگ بر اسرائیل» همراه بود.
سیزدهم آبان روز «اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و نفرت و انزجار» امت‌های آزاده و اسلامی به‌ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبارستیز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی است که بر اساس ادامه ‌یافتن خوی ظالمانه و مستکبرانه آمریکا، سیزدهم آبان امسال، روز بزرگ نمایش «غیــرت انقــلابی» و فریاد «مـرگ بـر آمریـکا» بود.
گفتنی است مسیر راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان در مرکز استان البرز(کرج) از میدان توحید به سمت بلوار امامزاده حسن(ع) تا مصلی کرج بود.
captcha