جریان استمرار هر حرکت انقلابی، جوانان هستند
کد خبر: 3660025
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
استاندار خراسان جنوبی:

جریان استمرار هر حرکت انقلابی، جوانان هستند

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: جریان استمرار حرکت هر انقلابی در هر کشوری جوانان هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی،  محمدمهدی مروج الشریعه، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز 13 آبان‌ماه، در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: دشمن می‌داند، اگر نسل جوان را بتواند متوقف کند انقلاب متوقف خواهد شد.
وی با اشاره به نقش‌آفرینی جوانان دانشجو و دانش‌آموز در صحنه های مختلف پیدایش انقلاب اسلامی، افزود: امروز نیز جوانان دانشجو و دانش‌آموز با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان پشتیبانی خود به نظام و انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.
استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: امروز نیز حضور پررنگ دختران و پسران دانشجو و دانش‌آموز در این یوم الله کاملا مشهود بوده که این امر امیدوارانه است.
مروج الشریعه با بیان اینکه امروز جوانان ما مانند دانشجویان و دانش‌آموزان دوران انقلاب هستند، تصریح کرد: جوانان کشور اهمیت این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و این حضور ارتباط مستقیمی با استکبارستیزی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه دشمن نسل جوان به خصوص دانش‌آموزان کشور را نشانه گرفته است، افزود: هرچقدر دانش‌آموزان در قالب تشکیلات قوی‌تر، هدفمندانه‌تر و ضابطه‌مندتر حرکت کنند هم‌افزایی بین آن‌ها به تقویت برنامه‌ها ختم می‌شود.
استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه استکبار یعنی هر مسیری و هر نوع جریان فکری که بخواهد مبانی انقلاب اسلامی را هدف قرار دهد به طور حتم ریشه در نوعی استکبار گرایی دارد، اظهار کرد: باید نسبت به این جریانات هوشیار بوده و تدافع کامل داشته باشیم و با فرهنگ کار، فناوری مناسب، همبستگی و اتحاد به راه خود ادامه دهیم.
مروج الشریعه با تأکید بر اینکه دیپلماسی ایران در برجام بسیار هوشمندانه و متفکرانه بود، تصریح کرد: برجام وسیله‌ای برای نشان دادن چهره غیرصادقانه دشمنان در سطح جهان شد.
وی همچنین به اظهارات اخیر ترامپ در مورد خلیج فارس اشاره کرد و یادآور شد: اگر اشتباهات مسئولان آمریکا در تاریخ و جغرافیا باعث شده تا عبارات دیگری به کار برند، هیچ چیزی از عظمت، ارزش و اصالت ایران نمی‌کاهد و در تاریخ ایران، خلیج فارس همیشه خلیج فارس خواهد بود.

captcha