لغو مرحله کشوری جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ بدعت در معرفی سهمیه‌ها
کد خبر: 3660536
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

لغو مرحله کشوری جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ بدعت در معرفی سهمیه‌ها

گروه مسابقات: از دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر رسیده که مرحله کشوری بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه به دلیل برخی مشکلات برگزار نمی‌شود و نمایندگان این دانشگاه از طریق ارزیابی نمرات شرکت‌کنندگان مرحله استانی، مشخص شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در حالی که کمتر از سه هفته به آغاز سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور باقی مانده‌، دانشگاه فنی و حرفه‌ای که یکی از دستگاه‌های حاضر در این جشنواره است، مرحله کشوری جشنواره خود را برگزار نکرده و اطلاعات به دست آمده نیز حکایت از این دارد که جشنواره داخلی این دانشگاه در مرحله کشوری برگزار نخواهد شد.

بر اساس گزارش ایکنا،‌ بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حالی نیمه تمام مانده و تا مرحله نیمه نهایی‌(استانی) پیش رفته است که اسفندماه سال گذشته و فروردین‌ماه امسال مرحله مقدماتی یا دانشگاهی آن برگزار شده بود. 

همچنین مرحله نیمه‌نهایی یا استانی این جشنواره نیز طی دو ماه تیر و مرداد برگزار شد و بر اساس برنامه اعلام شده، مقرر شده بود تا مرحله کشوری آن نیز با حضور برگزیدگان رشته‌های 22 گانه در اواخر تابستان یا اوایل پاییز برگزار شود.

حالا اما خبر رسیده که مرحله نهایی این جشنواره به علت برخی مشکلات موجود در دانشگاه، برگزار نمی‌شود و نمایندگان این دانشگاه در سی و دومین دوره جشنواره ملی که اوایل آذرماه در تهران برگزار می‌شود،‌ بدون برگزاری مرحله کشوری جشنواره داخلی، مشخص شده است.

ظاهر امر نشان می‌دهد که مسئولان این دانشگاه با بررسی نمرات کسب شده شرکت‌کنندگان در مرحله استانی، اقدام به مشخص کردن نمایندگان کشوری کرده‌اند و به همین روش هم 68 شرکت‌کننده برای حضور در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور را انتخاب کرده‌اند از بین این 68 نفر دو نفر در بخش اساتید حضور دارند.

روشی که به نظر نمی‌رسد، عادلانه بوده باشد و قطعاً بسیاری از دانشجویان این دانشگاه نسبت به آن اعتراضاتی دارند. اما مسئولان این دانشگاه بدون در نظر گرفتن اعتراضات نسبت به معرفی نمایندگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان اقدام کرده‌اند.

captcha