احسان فرهنگ به مناسبت اربعین حسینی
کد خبر: 3660713
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

احسان فرهنگ به مناسبت اربعین حسینی

گروه جامعه: مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 به مناسبت فرا‌رسیدن اربعین حسینی، برنامه «احسان فرهنگ» را در قالب اهدای بسته‌های فرهنگی با موضوع عاشورا، برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، برنامه «احسان فرهنگ» از ویژه‌برنامه‌های جلوه سوگ مدیریت فرهنگی هنری این منطقه است که به همت خانه فرهنگ محصل و با مشارکت معاونت هنری و مدیریت محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انجمن موسیقی ایران و صنف کتیبه‌دوزان آستان قدس رضوی در شهر مقدس مشهد، به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و گسترش سبک زندگی حسینی در قالب اهدای بسته محصولات فرهنگی با محوریت عاشورا شامل آلبوم‌های مختلف موسیقی از جمله کیمیا، سفر خون (روایت موسیقایی عاشورا)، دوشنبه‌ـ‌کربلا، هلال کاروان، سوگنامه بر شهیدان دشت نینوا، ارکستر سفنونیک تهران (شهادت نامه عشاق به روایت موسیقایی واقعه کربلا) و همچنین تابلوی خوشنویسی السلام و سکه آتشین (نگاه عبرت آمیز به زندگی چهره‌های دنیا طلب در ماجرای عاشورا) به اجرا در می‌آید.

به گزارش ایکنا بسته‌های آماده‌شده در پک‌های مخملی کتیبه‌دوزی شده و منقش به نام مطهر امام حسین(ع) توسط کتیبه دوزان آستان قدس رضوی، تا روز اربعین در میان فعالان و مدیران فرهنگی، فرهیختگان، ائمه جماعات و همچنین خانواده‌های معزز شهدا منطقه 5 توزیع خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به خانه فرهنگ محصل واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان شهید کبیری(شاهین جنوبی)، پارک محصل، نبش اتوبان همت مراجعه کنند و یا با شماره تلفن  44474683 تماس بگیرند.
captcha