پایان داوری بخش غیر حضوری جشنواره ملی قرآن دانشجویان
کد خبر: 3661321
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

پایان داوری بخش غیر حضوری جشنواره ملی قرآن دانشجویان

گروه مسابقات: در دومین روز از فرآیند داوری آثار راه یافته به دبیرخانه سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان داوری‌های رشته‌های عکس، پوستر، خوشنویسی، تذهیب و نمایش‌نامه‌نویسی توسط داوران انجام شد و از بین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، آثار برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت،‌ در دومین روز از فرایند داوری آثار رسیده به دبیرخانه سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، داوری‌های بخش عکس، پوستر، خوشنویسی، تذهیب و نمایش‌نامه نویسی این جشنواره توسط داوران انجام شد و از بین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، آثار برگزیده انتخاب شدند.
در این مرحله و در رشته نمایش‌نامه‌نویسی تعداد ۱۴ اثر ارسالی از سوی دانشجویان دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت بهداشت، وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌های پیام نور، علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای، علوم معارف و... مورد داوری و ارزیابی اساتید مربوطه قرار گرفت.
همچنین در رشته خوشنویسی ۴۱ اثر دانشجویان با موضوع نستعلیق و شکسته نستعلیق از سوی داوران و اساتید باتجربه و ممتاز کشوری داوری و ارزیابی شدند. در رشته عکس نیز که ۲۵ اثر از دانشجویان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، داوری‌ها صورت گرفته و نفرات اول تا سوم در بخش‌های نستعلیق و شکسته نستعلیق با نظر آرای داوران، اعلام خواهد شد.
همچنین ۲۷ اثر در رشته طراحی پوستر توسط دو نفر از اساتید ممتاز کشوری مورد داوری و ارزیابی قرار گرفتند. در رشته تذهیب نیز که ۴۹ اثر از سوی دانشجویان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، مورد داوری و ارزیابی قرار گرفتند. 
برای نخستین بار در سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت به میزبانی وزارت بهداشت، اساتید و اعضای هیأت علمی در برخی از رشته‌ها می‌توانند حضور داشته باشند و به رقابت بپردازند. همچنین امسال برای اولین بار به دلیل تقارن هفته قرآن و عترت با مراسم اربعین، تصمیم گرفته شد تا این جشنواره بعد از این مراسم و در آذرماه برگزار شود.
captcha