توضیحاتی درباره بخش شفاهی مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد
کد خبر: 3661364
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
عزتی بیان کرد:

توضیحاتی درباره بخش شفاهی مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه توضیحاتی در رابطه با جشنواره قرآنی این دانشگاه پرداخت.

علی عزتی، رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان اینکه بخش شفاهی مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای 23 تا 25 آبان‌ماه جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: هم‌اکنون آماده برگزاری هرچه بهتر این جشنواره قرآنی هستیم.

رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه تعداد ۴۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان در این مرحله با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، تصریح کرد: این مسابقات در هشت رشته قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، اذان و تواشیح ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

عزتی در ادامه بیان کرد: با پایان یافتن این مرحله از مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد اسلامی، سه نفر اول هر رشته به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که از ششم تا نهم آذرماه سال جاری به میزبانی وزارت بهداشت در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی(تهران) برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد.

رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در پایان سخنان خود تصریح کرد: همچنین، نفرات اول تا سوم رشته‌های مختلف جشنواره هنری دانشگاه آزاد نیز به بخش غیر حضوری جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویی راه پیدا کرده‌اند.

captcha