برنامه آموزشی ویژه برگزیدگان مدهامتان در مناطق محروم
کد خبر: 3661794
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹

برنامه آموزشی ویژه برگزیدگان مدهامتان در مناطق محروم

گروه مسابقات: دوره آمادگی برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان سه روز اول آذرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، با قطعی شدن تعویق یک هفته ای زمان برگزاری مرحله کشوری دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان، این جشنواره طی روزهای 21 تا 24 آذرماه و به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود. تا پیش از این زمان برگزاری این جشنواره 14 تا 17 آذرماه اعلام شده بود.  
بر همین اساس مرحله کشوری این جشنواره با حضورحدود 260 شرکت کننده از سراسر کشور و در دو بخش بانوان و آقایان به صورت همزمان برگزار می شود.
همچنین امسال برای اولین بار و با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم، دوره آمادگی ویژه راه یافتگان به مرحله کشوری استان های محروم همچون سیستان و بلوچستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و چند استان دیگر برگزار می شود.
این دوره آمادگی که در دو رشته حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار می شود در راستای افزایش توانمندی نفرات برگزیده برخی برگزیدگان استان های محروم است و با حضور برگزیدگان 15 استان کشور طی سه روز اول آذرماه برگزار می شود.
دوازهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در رده‌های سنی 8 تا ۱۸ و ۱۸ تا ۳۰ سال در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.
در این دوره از رقابت‌ها، شاهد رشته هایی همچون قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۲۰ جزء و کل برای رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال و رشته‌های قرائت قرآن، اذان، صحیح‌خوانی نماز و حفظ پنج جزء برای شرکت‌کنندگان ۸ تا ۱۸ سال خواهیم بود.
captcha