نشست مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها برگزار شد
کد خبر: 3663466
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

نشست مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها برگزار شد

گروه دانشگاه: هشتادمین نشست مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها‏، در سالن اجتماعات و جلسات معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از ایحاء، این نشست با حضور اعضای مجمع مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح دوشنبه 22 آبان در وزارت بهداشت با حضور نمایندگان مجمع در وزارت علوم، وزارت بهداشت، سازمان بسیج دانشجویی، جهاد دانشگاهی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی و کاربردی برگزار شد.

هماهنگی‌هایی نهایی اعضای مجمع مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قران و عترت دانشگاه‌ها، به منظور برگزاری هر چه بهتر سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان و همچنین بررسی وضعیت حضور نمایندگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این جشنواره از جمله اهداف برگزاری این نشست بود.

دانشجویان و اساتید شرکت کننده در جشنواره سی و دوم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تابعه وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، دانشگاه‌های پیام نور، فنی حرفه‌ای، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم معارف قرآن کریم و جهاد دانشگاهی هستند.

 میزبانی این دوره از جشنواره که سی دومین دوره آن است بر عهده وزارت بهداشت است و سال پیش این جشنواره توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار شده و مرحله نهایی آن امسال از ششم تا هشتم آذرماه در حوزه هنری شهر تهران برگزار می‌شود. 

برای نخستین بار در سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت به میزبانی وزارت بهداشت، اساتید و اعضای هیئت علمی در برخی از رشته‌ها می‌توانند حضور داشته باشند و به رقابت بپردازند. همچنین امسال برای اولین بار به دلیل تقارن هفته قرآن و عترت با مراسم اربعین، تصمیم گرفته شد تا این جشنواره بعد از این مراسم و در آذرماه برگزار شود.

captcha