یادواره شهدای شهرک ولی عصر(ع) شهرستان شیروان برگزار شد
کد خبر: 3664403
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

یادواره شهدای شهرک ولی عصر(ع) شهرستان شیروان برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: یادواره شهدای شهرک ولی عصر(ع) شیروان با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، مسئولان، بسیجیان، نمازگزاران و ساکنان محله در مسجد حضرت مسلم بن عقیل(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید بیگ‌دلی، مشاور اسلامی و مبلغ تخصصی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرک گفت: در کنار جسم دنیایی که به آن می‌رسیم باید به روح‌مان هم رسیدگی کنیم و برای رسیدن به منزلگاه بهشت که می‌خواهیم در آن برای همیشه بمانیم باید تلاش کنیم.
وی افزود: اگر از سیم خاردار نفس خودمان عبور کنیم می‌توانیم در مقابل دشمنان پیروز شویم؛ شهدای ما انسان‌هایی بودند که در سرزمین جان‌شان سرمایه‌گذاری کرده و این جان را برای رسیدن به ابدیت و بهشت هزینه کردند.
بیگ‌دلی با بیان اینکه عاقبت و پایان خوب برای انسان‌هایی است که اهل تقوا هستند، اظهار کرد: تقوا یعنی اینکه انسان به گناه پشت پا بزند و واجبات خود را انجام بدهد و شهدا اهل تقوا، بصیرت، امانت‌دار خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی، خانواده‌های معظم شاهد و مبارزه با نفس خودشان بودند.
در این یادواره یاد و خاطره 23 شهید بزرگوار این شهرک شهیدان ملک حسن اسلامی، احمد احمدیان، حسین برزگر، حسینقلی جعفری مقدم، فریدون جوان، محمد حجی‌زاده، احیاء حسینی، علی‌محمد حیدرپور، علی حسین‌آبادی، جهانگیر حیدرزاده، حسن حیدری، باقر خاکشور، حسنعلی خدمتگزار، علی‌اصغر رازقی، محمد رجعتی، رضاقلی رستمی، رضاعلی رضایی، مرتضی زرهرن(شهیدمدافع حرم)، سیدعظیم سازور، علی‌اکبر سازور، محمد شادکام، رضا طلوعی، عباسعلی محمدزاده گرامی داشته شد.
قرائت قرآن توسط حافظ و قاری قرآن محمد گوهری‌فرد، اجرای سرودهای ملی و شهدای گمنام توسط نونهالان مهدالرضا(ع)، قرائت دکلمه، مداحی هادی گل‌زاده، برپایی نمایشگاه شکوه پایداری، قرائت زیارت عاشورا، نوحه‌خوانی و سینه‌زنی، اعطای هدایا به منتخبان مسابقات قرائت، حفظ، روخوانی قرآن و اذان مسجد و ... از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
حسینعلی ظفری
captcha