استاد فاطمیان در زمینه حفظ قرآن جریان‌ساز بود/ تکریم ایشان، تکریم قرآن است
کد خبر: 3664483
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱
بحرالعلوم:

استاد فاطمیان در زمینه حفظ قرآن جریان‌ساز بود/ تکریم ایشان، تکریم قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مرحوم استاد فاطمیان در زمینه حفظ قرآن جریان‌ساز بود، گفت: بزرگداشت و تکریم ایشان، بزرگداشت قرآن است.


استاد فاطمیان در زمینه حفظ قرآن جریان‌ساز بود/ تکریم ایشان، تکریم قرآن است

محمدمهدی بحرالعلوم رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مراسم تشییع سیدمهدی فاطمیان، حافظ کل قرآن که صبح روز جمعه، ۲۶ آبان، همزمان با سالروز درگذشت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) برپا شد، طی گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیان کرد: امروز ما در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) پیکر استاد فاطمیان را تشییع می‌کنیم. ایشان از اولین افرادی بودند که در کشور ما و در زمانی که بحث حفظ قرآن مانند امروز از رسانه‌ها و نهادها تبلیغ و توصیه نمی‌شد، به حفظ کل قرآن کریم نائل شدند.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: ایشان در زمینه حفظ قرآن کریم جریان‌ساز بودند و در طول دوران حیات بابرکت خود نیز شاگردان بسیاری را در بحث حفظ قرآن تربیت کردند.

وی با بیان اینکه مرحوم استاد فاطمیان مرجع و محل رجوع حافظان قرآن بودند و جلسات مستمر و منظم حفظ قرآن داشتند، اظهار کرد: شاگردان ایشان امروز به خاطر از دست دادن چنین استاد بزرگوار و بزرگی بسیار متأسف و متأثر هستند.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه استاد فاطمیان در بسیاری از مسابقات قرآن به عنوان داور شرکت داشتند، افزود: لطف و محبت ایشان در تمامی مراحل همواره شامل حال حافظان قرآن بود.

بحرالعلوم با اشاره به اینکه مرحوم استاد فاطمیان در طول چند سال اخیر بیماری سختی داشتند که منجر به فوت ایشان شد، تصریح کرد: ایشان به نظر بنده نمونه و الگوی بسیار خوبی برای یک حافظ قرآن بودند. بزرگداشت و تکریم ایشان بزرگداشت قرآن است و حتما اعضای جامعه قرآنی نیز وظیفه خود را در این زمینه به خوبی انجام خواهند داد و مردم عزیزمان نیز توجه خواهند داشت که تکریم ایشان تکریم قرآن و عترت است.

captcha