ترخیص 11 مصدوم زلزله کرمانشاه از بیمارستان باهنر کرج
کد خبر: 3664602
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

ترخیص 11 مصدوم زلزله کرمانشاه از بیمارستان باهنر کرج

گروه اجتماعی: رئیس مجتمع آموزشی پزشکی درمانی بیمارستان شهید باهنر کرج با اشاره به اینکه در مجموع 12 مصدوم زلزله استان کرمانشاه به این بیمارستان منتقل شدند، گفت: 11 مصدوم پس از درمان و عمل جراحی مرخص شدند.

دکتر احمد مهدوی، رئیس مجتمع آموزشی پزشکی درمانی بیمارستان شهید باهنر کرج در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: از مجموع 12 مصدوم پذیرش شده این حادثه غم‌انگیز، هفت نفر تحت جراحی قرار گرفتند که تاکنون 6 نفر این افراد مرخص و تنها یک نفر دربخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
وی با بیان اینکه بیمارستان شهید باهنر کرج برای پذیرش 100مصدوم حادثه زلزله استان کرمانشاه آماده شد، گفت: اتاق‌های عمل این بیمارستان در چند روز اخیر به دو برابر افزایش یافت.
مهدوی با بیان اینکه یک مصدوم اکنون در آی.سی.یو بستری است، گفت: این مصدوم که با خونریزی داخلی و آسیب‌های لگنی مواجه بوده پس از عمل جراحی در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری است و حال عمومی وی خوب تشخیص داده شده است.
این مسئول گفت: مصدومانی که در بیمارستان باهنر تحت عمل جراحی قرار گرفتند شامل، یک زن، دو کودک سه و هشت ساله و چهار مرد بوده است.
66 مصدوم حادثه زلزله یکشنبه شب هفته گذشته استان کرمانشاه به دو بیمارستان شهید مدنی و شهید باهنر کرج منتقل شدند.
captcha