سوگواری و خطبه‌خوانی خادمان آستان قدس رضوی در حرم برادر
کد خبر: 3664685
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

سوگواری و خطبه‌خوانی خادمان آستان قدس رضوی در حرم برادر

گروه اجتماعی: در شب سالروز شهادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، مراسم خطبه‌خوانی خادمان حرم رضوی در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت ثامن‌الائمه، حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برنامه‌های سوگواری و مذهبی متعددی در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، برادران بزرگوار آن حضرت برگزار می‌شود.

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای مراسم‌های سوگواری و خطبه‌خوانی خادمان آستان قدس رضوی در حرم مطهر برادر آن مام همام است.

همچنین در ادامه این مراسم كه امشب، 27 آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء انجام خواهد شد، لاله‌گردانی خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در صحن و سرای حرم مطهر آن حضرت است.

علاوه بر این‌ها حجت‌الاسلام ماندگاری، كارشناس برنامه سمت خدا نیز بعد از نماز مغرب و عشاء امشب به سخنرانی پرداخته و مراسم سوگواری با نوای گرم مداحان اهل بیت(ع)، مرتضی طاهری و مهدی منصوری در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، مراسم‌های سوگواری و عزاداری با حضور زائران و خادمان سومین حرم اهل بیت(ع) و همچنین مشاركت گسترده هیئات مذهبی صبح فردا در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

captcha