اجرا بیش از 120 برنامه در هفته بسیج/ 12 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام می‌شوند
کد خبر: 3664995
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

اجرا بیش از 120 برنامه در هفته بسیج/ 12 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه 60درصد برنامه‌های سال 96 بسیج پیشرفت دارد،گفت: در هفته بسیج 121 موضوع برنامه در بخش‌های مختلف در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی صبح امروز 29 آبان‌ماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار داشت: امسال 290 برنامه در دستور کار قرار گرفت  که اعتبارات منطقه پشتیبانی 27 درصد است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های ما امسال 60درصد پیشرفت دارد، افزود: در حال حاضر 93 برنامه ما 100درصد اجرا شده و197 برنامه در حال اجرا است.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: 5 آذرماه سالروز تشکیل بسیج است که یک هفته به این نام نامگذاری شده که در استان خراسان‌جنوبی 121 موضوع برنامه در استان اجرا خواهد شد که از این تعداد 16 برنامه سرتاسری است.
قاسمی با بیان اینکه 16 یاواره شهدا در هفته بسیج برگزار خواهد شد، افزود: اعزام 12 گروه جهادی به مناطق محروم، برگزاری 150 کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی، 11همایش تخصصی، 14 نشست، اهدای جهیزیه به نوعروسان،پخش برنامه‌های تخصصی، دیدار با ایثارگران،برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی،اجرای مسابقات ورزشی، اعزام 18 تیم پزشکی به مناطق محروم، اعزام تیمهای دامپزشکی به مناطق عشایری،گردهمایی سراسری دانشجویان بسیجی، از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج است.
وی بیان کرد: آغاز اردوهای راهیان نور خواهران، آغاز گشتهای بسیجی محله محور،آغاز واعزام به روستای زلزله زده شیخ سله که کار واگذاری آن به سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‎جنوبی واگذار شده است وامروز هم دومین کاروان از سپاه استان اعزام می‌شود.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی یادآور شد: در سطح خراسان جنوبی 11ناحیه و 118 حوزه مقاومت کار میدانی بسیج را مدیریت می‌کنند.
قاسمی با بیان اینکه 2هزارو 397پایگاه مقاومت بسیج در سطح استان وجود دارد افزود:37گردان بسیج در سطح رده‌های بسیج است که از این تعداد 24گردان کوثر،12گردان امام حسین(ع) و یک گردان تخصصی است
فرمانده سپاه استان یادآور شد: به مناسبت هفته بسیج 121موضوع برنامه فرهنگی، بصیرتی، نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی و پروژه های محرومیت‌زدایی، رزمایش‌ها، یادواره‌های شهدا ءو سرکشی از خانواده‌های شهدا  در سراسر استان برگزار می‌شوند.

captcha