کهگیلویه و بویراحمد در زمره ۵ استان اول کمک به زلزله‌زدگان
کد خبر: 3665101
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

کهگیلویه و بویراحمد در زمره ۵ استان اول کمک به زلزله‌زدگان

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در زمره پنج استان اول کمک به زلزله‌زدگان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 29 آبان‌ماه در دیدار با امام جمعه شهر یاسوج، اظهار کرد: سپاه در دنیا و در هر جایی که نیاز بوده ورود پیدا کرده است و با سرافرازی و سربلندی از ماموریت‌های خود بیرون آمده است و ابایی از این حضور ندارد.
وی افزود: بسیج در همه عرصه‌ها حضور فعال و بانشاط دارد از جمله در جبهه‌های داخلی و همچنین دفاع از حرم و توانسته در ماموریت‌های خود موفق عمل کند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بسیج استان امسال نیز در پیاده روی اربعین حسینی و خدمات‌رسانی به زایران در موکب‌ها نقش برجسته‌ای در این ۲۶ موکب در داخل مرزها و در کشور عراق داشت.
بوعلی بیان کرد: اکنون ۵۱ کامیون کمک‌های مردم استان به کرمانشاه ارسال شده و نشان می‌دهد که مردم استان در مواقع لزوم نهایت همکاری را با هموطنان خود دارند.
وی از بازسازی ۶ روستای سرپل ذهاب توسط استان یاد کرد و افزود: استان مسئول است که به این ۶ روستا خدمات رسانی کرده و به مردم آن‌ها کمک کند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این استان جز پنج استان کشور است که در خدمات‌رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه جهادی عمل کرد و به موقع در منطقه حضور یافت.
captcha