سمینار مدیریت پدیده‌های اجتماعی در بیرجند برگزار می‌شود
کد خبر: 3665116
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
به همت دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی استان؛

سمینار مدیریت پدیده‌های اجتماعی در بیرجند برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس جهاد دانشگاهی استان و رئیس دبیرخانه علمی آسیب های اجتماعی گفت: به همت دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی سمینار مدیریت پدیده‌های اجتماعی با موضوع روابط فرا زناشویی و طلاق، چهارشنبه، یکم آذرماه در بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی، جلال‌الدین صادقی، افزود: از آنجا که خانواده اولین کانونی است که فرد در آن قرار می‌گیرد دارای اهمیت شایان توجهی است، لذا تأثیرپذیری فرد از سایر محیط ها می‌تواند نشأت گرفته از همین محیط خانواده باشد، اظهار کرد: خانواده مهمترین نهاد اجتماعی است که بر سایر ارکان اجتماع تأثیر می‌گذارد.
رئیس دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی استان بیان کرد: آماری که از میزان آسیب‌های اجتماعی مرتبط با خانواده در کشور و همچنین خراسان‌جنوبی ارائه می شود، یک هشدار است.
صادقی عنوان کرد: برای کاهش این آسیب‌ها شایسته است کارشناسان و صاحب نظران به گفت‌وگو نشسته و راهکارهای عملیاتی و کاربردی برای رفع این مشکلات ارائه دهند و برگزاری سمینار مدیریت پدیده‌های اجتماعی با موضوع طلاق و روابط فرا زناشویی نیز در همین راستا است.
صادقی یادآور شد: در این سمینار موضوع های روابط فرازناشویی و طلاق توسط پژوهشگران دکتر بخشی و حجت الاسلام یدالله وحدانی یا  ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

captcha