آموزش 60 قرآن آموز در خانه قرآن نرجس خاتون مراغه
کد خبر: 3665152
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

آموزش 60 قرآن آموز در خانه قرآن نرجس خاتون مراغه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول خانه قرآن نرجس خاتون مراغه، با بیان اینکه 60 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید و حفظ مشغول آموزش هستند.

فاطمه بخشی، مسئول خانه قرآن نرجس خاتون شهرستان مراغه، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 60 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید و حفظ مشغول آموزش هستند.
وی، افزود: بالاترین سطح تعليم قرآن، فراگیری آن همراه با فهم مطالب‌ و رهنمودهای آن است و پايين‌ترين‌ سطح آن، فراگیری روخوانی و درست‌خوانی قرآن‌ است.
بخشی، تصریح کرد: قرآن آموزان در این خانه قرآنی در رده‌ای سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال هستند.
مسئول خانه قرآن نرجس خاتون شهرستان مراغه یادآور شد: در مهجور كردن قرآن، شخص به خانه قرآن قدم نمی‌گذارد ولی در به مهجوريت گرفتن قرآن، فرد به ميهمانی صاحب‌خانه‌ای فاضل و حكيم نايل شده است، ولی به جای توجه به ميزبان و استفاده از محضر وی، گرفتار نقش و نگار در و ديوار خانه و گلها و… شده است.
وی با اشاره به فرموده امام محمدباقر(ع) افزود: امام محمدباقر(ع) می فرمایند: هر امتي‌، آن گاه كه كتاب آسمانی خود را رها كرد و دور افكند، خداوند، علم آن را از آنان گرفت و آن گاه كه دشمنان خود را به دوستی و سرپرستی گرفتند، خداوند آن دشمنان را برايشان ولايت و حكومت داد.
بخشی تاکید کرد: توسعه فعالیت‌های قرآنی و به نوعی تکاپو برای ترویج قرآن از امتیازات هم پیمان شدن مسئولان خانه‌های قرآن است.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحیمه
|
Germany
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۸
0
0
عالی
محب امام زمان
|
Germany
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۹
0
0
باتشکرازخانم بخشی با آرزوی موفقیت روزافزون
رنجبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۲۹
0
0
باتشکرازخانم بخشی باآرزوی موفقیت روزافزون
captcha