خستگی روزانه من با حضور در منزل قرآنیان و مسجد رفع می‌شود
کد خبر: 3665198
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
تبادار:

خستگی روزانه من با حضور در منزل قرآنیان و مسجد رفع می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: استاندار فارس بر این نكته تأكید كرد كه خستگی كار روزانه برای من با سركشی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و حضور در منزل قاریان و حافظان قرآن و حضور در مساجد و دیدارهایی از این دست رفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس در دیدار با مدیركل و معاونان اداره‌كل تبلیغات اسلامی این استان گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی یكی از ضرورت‌های جامعه امروز است.

وی با بیان اینكه هنگامی كه شاخص‌های فرهنگی در جامعه تبیین نشوند، افراد بیشتری در معرض آسیب قرار می‌گیرند، افزود: تبلیغات اسلامی فارس با برنامه‌های خود و ارائه راهكارها می‌تواند نقش مهمی در ارتقای فرهنگ مردم استان داشته باشد.

تبادار همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود تبلیغی در سطح استان را یك ضرورت دانست و گفت: باید نهایت استفاده را از این ظرفیت‌های مردمی به كار بگیریم.

استاندار فارس در پایان با یادآوری انس و الفتش با اهالی مسجد و قرآن گفت: به حقیقت خستگی كار روزانه برای من با سركشی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و حضور در منزل قاریان و حافظان قرآن و حضور در مساجد و دیدارهایی از این دست رفع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس نیز در این دیدار ضمن قدردانی از دغدغه‌مندی و توجه ویژه استاندار به مسائل فرهنگی و قرآنی، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط مجموعه تبلیغات اسلامی این استان ارائه كرد.

وی با اشاره به اینكه سازمان تبلیغات اسلامی گسترده‌ترین و فعال‌ترین شبكه تبلیغی كشور است، ظرفیت‌های این اداره‌كل را تشریح كرد و گفت: اجرای برنامه‌های محتوایی، برنامه‌های ویژه در خصوص مباحث مرتبط با آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی و تقویت مساجد، اعزام روحانی در مناسبات مختلف در سطح استان، استقرار مبلغ به صورت دائم در روستاهای دورافتاده استان، داشتن 31 دفتر در شهرستان‌های فارس، برگزاری گفتمان‌های دینی و تحكیم خانواده و سازماندهی امور بانوان، برگزاری كارگاه‌های آموزشی ضمن خدمات برای كاركنان از جمله ظرفیت‌های این اداره‌كل هستند.

مهرابی همچنین فعالیت و حمایت از 13 مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا با بیش از 1300 دانش‌آموز، اعزام روحانی سیار در مناطق عشایری، برگزاری كلاس‌های قرآن و مداحی به‌صورت رایگان، ارتباط با ائمه جمعه، اعزام مبلغ به مناطق محروم، آموزش هیئات مذهبی، نشست‌های آموزشی و توجیهی روحانیان مستقر در سطح استان را از دیگر فعالیت‌ها و ظرفیت‌های این سازمان عنوان كرد.

captcha