بهره‌مندی رایگان متقاضیان از خدمات بانک خون بندناف فردیس
کد خبر: 3665685
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

بهره‌مندی رایگان متقاضیان از خدمات بانک خون بندناف فردیس

گروه اجتماعی: رئیس جهاددانشگاهی البرز گفت: متقاضیان فردیسی تا روز 16آذر(روزدانشجو) با مراجعه به بانک خون بندناف این شهرستان تا یکسال از شارژ بانک خون بندناف رایگان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سیدعلی‌اکبر هاشمی‌راد، رئیس جهاددانشگاهی البرز، 30آبان در حاشیه مراسم افتتاح بانک خون بند ناف فردیس، اظهاکرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی و اسلامی است که زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی مشغول فعالیت است.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی البرز نیز  کار خود را در سال 91 با  نیروهایی مومن و متخصص شروع کرد افزود: ماموریت‌هایی که برای جهاددانشگاهی البرز در نظر گرفته شد در حوزه فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و تجاری‌سازی فناوری و اشتغال فارغ‌التحصیلان است.
این مسئول ادامه داد: علاوه بر این ماموریت‌ها ما در صدد برآمدیم تا با توجه به وجود بانک خون بندناف کرج و خدمت‌رسانی به شهروندان کرجی در سه سال پیاپی و با توجه به تشویق پژوهشگاه رویان به عنوان اصلی‌ترین بازوی این بانک و همچنین با عنایت به به جمعیت و پتانسیل جمعیتی که در فردیس وجود دارد، شعبه دوم بانک خون بندناف را در فردیس افتتاح کنیم تا شهروندان فردیسی هم بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
رئیس جهاددانشگاهی البرز با بیان اینکه تا روز 16 آذر که روز دانشجوست در شهرستان فردیس تسهیلات ویژه‌ای برای مراجعه‌کنندگان  به بانک خون بندناف در نظر گرفته شده است اعلام کرد: برای متقاضیانی که تا این تاریخ مراجعه کنند یکسال شارژ بانک خون بندناف رایگان خواهد بود.
هاشمی‌راد در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم که جهاددانشگاهی به این مورد بسنده نکند و مسئولین شهرستان به ما کمک کنند تا بتوانیم برخی از حوزه‌های فعالیتی خود را در شهرستان فردیس داشته باشیم تا خدمات بیشتری به مردم فردیس بدهیم از جمله افتتاح مرکز نوآوری فن‌آفرینان هنر در فردیس به منظور اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته‌های هنر.
رئیس جهاددانشگاهی البرز در پایان اعلام کرد: با توجه به تلاش جهاددانشگاهی برای راه‌اندازی پژوهشکده علوم انسانی در استان، در صددیم بخشی از فعالیت‌های پژوهشی این پژوهشکده با توجه به جمعیت فردیس به این شهرستان ورود پیدا کند تا بتوانیم کمک حال دستگاه‌های اجرایی باشیم و برای مشکلاتی که در حوزه فردیس هست راهکار دهیم و زندگی سالمی برای خانواده‌های فردیسی رقم بزنیم.

captcha