بسیج نماد وحدت و کثرت همزمان در جامعه است
کد خبر: 3665717
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

بسیج نماد وحدت و کثرت همزمان در جامعه است

گروه اجتماعی: امروز، به مدد و ثمره خون شهدا، بسیجیان مخلص دستاوردهای گرانسنگ و ارزشمندی را برای ایران اسلامی به ارمغـان آورده اند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز 30 آبان اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در همایش بسیج، بصیرت انقلابی و آمادگی روزافزون که با حضور بسیجیان ادارات استان و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد، گفت : امروز، به مدد و ثمره خون شهدا، بسیج در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی، حضوری پربار و درخشان داشته و در عصر حاضر که به عصر انفجار دانش شهرت یافته بسیجیان مخلص در عرصه های علمی، پژوهشی و فناوریهای نوین دستاوردهای گرانسنگ و ارزشمندی را برای ایران اسلامی به ارمغـان آورده اند .

اکبر حسن بکلو افزود : بسیج نام مردانی است که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در وصف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

وی ادامه داد : بسیج یک نهاد برخاسته از بطن جامعه، خودجوش، برخاسته از ارزشها و اصول و با قدرت انعطاف بالاست که به فوریت جمع می شود و بلافاصله در جامعه پخش می گردد، اعضای آن بلافاصله جمع می شوند و با الهام گیری و تبیین سیاستها مجدداً در قالب نیروهای عملیاتی در جامعه پخش می شوند.
این مسیول بیان کرد: بسیج تجلی یک وحدت و کثرت همزمان است و اجزاء مختلف آن رابطه دستوری و یکطرفه صرف با محور خود ندارند، بلکه هر یک از آنها در انجام سهم و نقش خود، تصمیم گیر، برنامه ریز و عمل کننده هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود : بسیج دو نقش همزمان را ایفاء می کند هرگاه لازم باشد در نقش پدافند عامل ظاهر می شود و در زمانی دیگر نقش پدافند غیرعامل را برعهده دارد از یک سو نقش نیروهای واکنش سریع را دارد و از سوی دیگر خلاقیت و ابتکاری دارد که می تواند در پدافند غیرعامل از مجموعه نظام نقش محوری و عقلانی خود را ایفاء کند.

وی در خاتمه ضمن تبریک هفته بسیج، ابراز امیدواری نمود خداوند متعال به همه ما، توفیق اطاعت و بندگی را عطا فرماید و ما را در زمره خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.

captcha