یادواره شهدای دانش‌آموز در گچساران برگزار شد
کد خبر: 3665963
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

یادواره شهدای دانش‌آموز در گچساران برگزار شد

گروه اجتماعی: پاسدار و رزمنده مدافع حرم در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیشرفت تکنولوژی در عصر کنونی دشمنان ما نیز از راه جنگ نرم برای ضربه زدن به جوانان و جامعه اسلامی ایران استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، جواد باقرپور، پاسدار و رزمنده مدافع حرم در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز، یکم آذرماه در آئین یادواره شهدای دانش‌آموز در دبیرستان دخترانه علم‌الهدی گچساران، اظهار کرد: شهدا با کمترین سن به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و در این راه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و شهید شدند.
وی بیان کرد: در شهرستان گچساران و باشت 105 شهید دانش‌آموز وجود دارد.
پاسدار و رزمنده مدافع حرم در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهدا توانستند عمر و وقت با ارزش خود را با برنامه ریزی‌های مناسب در راه خدا وقف کنند.
باقرپور عنوان کرد: همه ما پیر و جوان وظیفه داریم تا راه و تفکر شهدا را ادامه داده و از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.
وی ابراز کرد: بالاترین و بهترین هدف واحد شهدا رساندن انسان به سمت کمال اخروی و دنیوی بوده است.
پاسدار و رزمنده مدافع حرم در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بسیج پایه محکم انقلاب اسلامی است.
باقرپور بیان کرد: دشمنان با ارائه و طرح توطئه‌های مختلف سعی در تضعیف و از بین بردن بسیج این پایه‌های محکم را در ایران اسلامی  دارند.
وی افزود: شما دانش‌آموزان و نخبگان ایران اسلامی باید با هوشیاری کامل بتوانید به بهترین نحو به وظایف خود در مقابل شهدا عمل کرده و با پیشرفت‌های علیم و معنوی و اطاعت از ولی فقیه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و به جامعه ایران اسلامی خدمت کنید.
پاسدار و رزمنده مدافع حرم در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با پیشرفت تکنولوژی در عصر کنونی دشمنان ما نیز از راه جنگ نرم برای ضربه زدن به جوانان و جامعه اسلامی ایران استفاده می‌کنند.
باقرپور اضافه کرد: وابسته کردن جوانان ایران اسلامی به دنیای فضای مجازی و استفاده نادرست از آن توسط برخی جوانان یکی از سلاح‌های جنگ نرم دشمنان است.
وی گفت: دور کردن جوانان ایران اسلامی از فرهنگ مهدویت یکی دیگر از اهداف شوم اروپا بوده که به جد آن را دنبال می‌کند.
پاسدار و رزمنده مدافع حرم در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: غرب به خوبی می‌داند شیعه باید برای ظهور امام زمان(عج) بستر سازی را انجام دهد. آنها به دنبال گرفتن تفکر اسلامی و مدویت از جوانان ما در ایران هستند.
وی افزود: وابستگی بسیار دانش آموزان ایران به فضای مجازی می‌تواند آنها را از پیشرفت‌های علمی و دینی باز دارد.
باقرپور خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهید تا روح، فکر و اعتقادات شما به سمت غفلت پیش برود.
پاسدار و رزمنده مدافع حرم در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: شما دانش‌آموزان با الگو قرار دادن شهدا و برنامه ریزی‌های مناسب و انتخاب مسیر درست باید در راه پیشرفت علمی گام بردارید.
captcha