اختصاص 480 میلیارد تومان جهت ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری آذربایجان غربی
کد خبر: 3665991
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
معاون استاندار آذربایجان غربی خبرداد:

اختصاص 480 میلیارد تومان جهت ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری آذربایجان غربی

گروه اجتماعی: معاون استاندار آذربایجان غربی از اختصاص 480 میلیارد تومان برای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان خبر داد‌.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی روز گذشته، نادر صفرزاده معاون استاندار آذربایجان غربی در آیین آغاز به کار نمایشگاه توانمندیهای بانوان عشایر و روستایی استان گفت: اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری باید بیش از گذشته مورد توجه و اجرایی شود و در این راستا باید در تولید ثروت و تقویت زیرساختهای اقتصادی بیش از پیش همت گذاریم .
 
وی در ادامه از اختصاص 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای طرح های اشتغال روستایی و عشایر خبر داد و افزود: از این میزان 480 میلیارد تومان سهم آذربایجان غربی است و ضروری است همه کمک کنند تا منابع پیش بینی شده در تقویت و تکمیل طرحهای اشتغال زایی روستایی و افزایش تولید در روستاها به کار گرفته شود .

صفرزاده همچنین بر اهمیت افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و صنایع کشاورزی تاکید و اظهار امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات پیش بینی شده شاهد کاهش نرخ بیکاری، توانمندکردن مردم و کاهش هزینه های تولید در استان خواهیم بود .

به گزارش خبرگزاری ایکنا در این نمایشگاه همچنین از کتاب خانم عبداله زاده تولید کننده و کارآفرین برتر ملی استان با موضوع شیمی گیاهان دارویی رونمایی شد.
 
نمایشگاه توانمندیهای بانوان عشایر و روستایی آذربایجان غربی تا سوم آذرماه در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی واقع در پارک جنگلی ارومیه برای بازدید و خرید عموم دایر است.
captcha