اعلام نتایج مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات/ جای خالی نماینده ایران در بین برگزیدگان
کد خبر: 3666193
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷

اعلام نتایج مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات/ جای خالی نماینده ایران در بین برگزیدگان

گروه مسابقات: مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان کشور امارات برگزار شد و جای خالی نماینده ایران در بین افراد برگزیده و نیز راه یافتگان به رقابت «احسن الاصوات» به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان کشور امارات شامگاه امروز اول آذرماه برگزار و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.
بر اساس گزارش ایکنا نماینده کشور فلسطین در این دوره از مسابقات موفق به کسب رتبه برتر شد و پس از وی نیز نمایندگان کشورهای فنلاند و آمریکا رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
همچنین رتبه های بعدی این دوره از مسابقات به نمایندگان کشورهای بحرین، سومالی، غنا، موریتا، نیجریه، کویت و لبنان رسید.
علاوه بر این نیز نمایندگانی از کشورهای آمریکا، موریتانی، فنلاند، امارات، اردن، یمن، مغرب، کانادا و تانزانیا برای مسابقه احسن الاصوات که از روز دوم آذرماه شروع می شود، انتخاب شده اند.
زهراسادات حسینی، حافظ نوجوان کل قرآن و نماینده کشورمان در این مسابقات با وجود شایستگی از کسب رتبه در این دوره از مسابقات باز ماند. وی همچنین موفق به راهیابی به رقابت «احسن الاصوات» نیز نشد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۸
0
0
کاملا مشخص بود ایشون رتبه نمیارن چون نه صوت ولحن وتجوید و کمی مشکل حفظی توی یه رقابت بین المللی باید دنبال رتبه کمتر از 30 الی 40 نباشیم
لطفا حداقل این نظر بنده رو درج کنید ممنون جهت همکاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۹
0
0
خانم سادات حسینی یه مقدار به خاطر دیر انتخاب شدن و کمبود وقت برای آماده سازی در حقشون اجحاف شد. چونکه چند ماه قبل ،شورا گفتند که قصد اعزام ندارند و یه دفعه ای نظرشون این اواخر عوض شد و ایشان رو انتخاب کردند. در واقع شرایط ایشان قابل مقایسه با نماینده سال قبل نبود، ولی به مراتب در مسابقه اصلی(حفظ) بهتر از خانم خلفی بودند که در ۴ سوال از ۵ سوال غلط داشتند.در واقع با توجه شرایط، بطر نسبی بهتر بودند.
captcha