آئین اختتامیه دومین دوره لیگ حافظان قرآن برگزار شد + عکس
کد خبر: 3666524
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

آئین اختتامیه دومین دوره لیگ حافظان قرآن برگزار شد + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات لیگ حافظان قرآن کریم روز دوم آذرماه در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آئین اختتامیه دومین دوره لیگ حافظان قرآن کریم از ساعت 15 روز پنجشنبه، دوم آذرماه با حضور مقامات و مسئولان استانی در سالن غدیر سپاه کربلای استان مازندران واقع در شهرستان ساری برگزار شد و برترین‌ها که پیش از این معرفی شده بودند یکایک بر روی سن رفته و جوایز خود را دریافت کردند.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد و در ادامه نیز طی برنامه‌ای حسین‌زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، عابدین داغمه‌چی، فرمانده سپاه استان و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان سخنرانی کردند.

در ادامه برگزاری این مراسم قرآنی و معنوی که برخی از ملی‌پوشان رشته‌های ورزشی نیز در آن حضور داشتند، برنامه تجلیل از حافظان کل قرآن کریم رشته ورزشی تکواندو با حضور نماینده فدراسیون تکواندو و برخی از مسئولان حاضر در مراسم برگزار ‌شد.

همچنین، در این مراسم، سپاه ناحیه بهشهر، سپاه ناحیه استان مازندران، امام جمعه بهشهر، فدراسیون تکواندو، شهرداری ساری، شهرداری بهشهر و خیّرین از سوی ستاد برگزاری مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند. همچنین، از سیده‌کلثوم حسینی، دبیر اجرایی لیگ حافظان قرآن کریم نیز تجلیل شد.

یادآور می‌شود، در پایان دومین دوره از لیگ حافظان قرآن استان مازندران، تیم تالیا از رشته تیر و کمان با کسب بیشترین امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

همچنین، تیم‌های ستیا و حلما از رشته ورزشی تکواندو نیز با کسب امتیاز برابر و به صورت مشترک به عنوان تیم‌ دوم این دوره از رقابت‌ها دست یافتند و تیم سدنا از رشته تکواندو نیز بر سکوی سوم قرار گرفت.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۴
0
0
این طرح بی نظیره ما در استان خودمون در حال برگزاری هستیم البته هنوز نشد ک با خانم حسینی ارتباط برقرار کنیم
captcha