نقش زنان شهیده در تکامل سازی جامعه کم نظیراست
کد خبر: 3667367
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
مشاور و دستیار فرمانده معظم کل قوا :

نقش زنان شهیده در تکامل سازی جامعه کم نظیراست

گروه اجتماعی : مشاور و دستیار فرماندهی کل قوا گفت: شهدا برای همیشه درطول تاریخ زنده و جاویدان باقی می ماند، شهیدان ما گویی در کربلا جان باخته اند، تفکر و عملکرد این بزرگ مردان اکنون به لبنان و یمن و سوریه رفته است. به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی ، امروز 5 آذر سردارسرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در اجلااس بانوان کنگره ملی 12هزار شهید آذربایحان غربی گفت: در بیان فضائل شهیدان باید گفت که هدف هر انسانی در مسیر حرکت وی مشخص می شود، عظمت و شان شهدا در مکتب اسلام و روزی و حیات جاودانه آنان مز اسرار بوده اما در فضیلت آنان باید عرص کرد که امامان ما آرزوی شهادت کرده اند. وی افزود: شهید در راه رسیدن به مقصدی الهی جان می دهد، هرچند خود در میان ما نیست اما اندیشه و آرمان او ام چنان جاری است، هدف آنان هنوز دفن نشده و در سیره شان مادی است چرا که مقشد تنها پیاده ساختن قانون الهی و حفظ ناموس و مردم بوده است. سردار رحیم صفوی تاکید کرد: شهدا برای همیشه درطول تاریخ زنده و جاویدان باقی می ماند، شهیدان ما گویی در کربلا جان باخته اند، تفکر و عملکرد این بزرگ مردان اکنون به لبنان و یمن و سوریه رفته است. وی عنوان کرد: پس از انقلاب اسلامی روحیه مقاومت در کشورهای گوناگون تقویت شد، نشر فرهنگ جهاد به سایر ملت ها از خدمات انقلاب اسلامی بوده و وگر امروز آمریکا، صهیونیست و داعش سیطره خود را از منطقه برچیده است به برکت صادرات فرهنگ انقلابی ایران است. دستیار فرمانده کل قوا خاطر نشان کرد: راه قدس از کربلا می گذرد و شهیدان شما مسیر کربلا را گشوده و هم چنان امید داریم که مدافعان حرم به قدس خواهند رسید. وی اظهار داشت: در اعزام نیروها به جبهه ها بانوان می دانستند که به یقین تعداد کمی از عزیزانشان باز خواهند گشت، اما عظمت همراهی و پشتیبانی مادران، همسران و دختران بزرگ مردان باور نکردنی است، این تعداد زن شهیده برای آذربایجان غربی کم نظیر است. مشاور مقام رهبری بیان کرد: زنان هوشمند، صبور و نجیب آذری بدانید که امروز دشمن با تهاجم فرهنگی خانه های شما را مورد حمله قرار داده است و شما بانوان باید بنیان خانواده را تحکیم بخشیده و با محبت خود این بنیان را مستحکم کنید، عاطفه زنان رشته محکم خانوادا بوده و پیوند ها را قدرت می بخشد. ایمان و علم دختران تحصیل کرده مرکز تاثیرگزاری در خانواده بوده و هم چنین آشنایی با حقوق خانواده که به طور کامل در دین اسلام بیان شده، نیازی مهم است، نطمی از معلمان و دانشجویان کشور را زنان اندیشمند و مومن تشکیل داده و امید است که برای خارج شدن از وضعیت نامطلوب کنونی تلاش خود را به اوج رسانند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی ، امروز 5 آذر سردارسرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در اجلااس بانوان کنگره ملی 12هزار شهید آذربایحان غربی گفت: در بیان فضائل شهیدان باید گفت که هدف هر انسانی در مسیر حرکت وی مشخص می شود، عظمت و شان شهدا در مکتب اسلام و روزی و حیات جاودانه آنان مز اسرار بوده اما در فضیلت آنان باید عرص کرد که امامان ما آرزوی شهادت کرده اند.
 
وی افزود: شهید در راه رسیدن به مقصدی الهی جان می دهد، هرچند خود در میان ما نیست اما اندیشه و آرمان او هم چنان جاری است، هدف آنان هنوز دفن نشده و در سیره شان مادی است چرا که مقصد تنها پیاده  ساختن قانون الهی و حفظ ناموس و مردم بوده است.
 
سردار رحیم صفوی تاکید کرد: شهدا برای همیشه درطول تاریخ زنده و جاویدان باقی می ماند، شهیدان ما گویی در کربلا جان باخته اند، تفکر و عملکرد این بزرگ مردان اکنون به لبنان و یمن و سوریه رفته است.
 
وی عنوان کرد: پس از انقلاب اسلامی روحیه مقاومت در کشورهای گوناگون تقویت شد، نشر فرهنگ جهاد به سایر ملت ها از خدمات انقلاب اسلامی بوده و اگر امروز آمریکا، صهیونیست و داعش سیطره خود را از منطقه برچیده است به برکت صادرات فرهنگ انقلابی ایران است.
 
دستیار فرمانده کل قوا اظهار کرد: راه قدس از کربلا می گذرد و شهیدان شما مسیر کربلا را گشوده و هم چنان امید داریم که مدافعان حرم به قدس خواهند رسید.
 
وی ادامه داد: در اعزام نیروها به جبهه ها بانوان می دانستند که به یقین تعداد کمی از عزیزانشان باز خواهند گشت، اما عظمت همراهی و پشتیبانی مادران، همسران و دختران بزرگ مردان باور نکردنی است، این تعداد زن شهیده برای آذربایجان غربی کم نظیر است.
 
مشاور مقام رهبری بیان کرد: زنان هوشمند، صبور و نجیب آذری بدانید که امروز دشمن با تهاجم فرهنگی خانه های شما را مورد حمله قرار داده است و شما بانوان باید بنیان خانواده را تحکیم بخشیده و با محبت خود این بنیان را مستحکم کنید، عاطفه زنان رشته محکم خانواده بوده و پیوند ها را قدرت می بخشد.
 
ایمان و علم دختران تحصیل کرده مرکز تاثیرگزاری در خانواده بوده و هم چنین آشنایی با حقوق خانواده که به طور کامل در دین اسلام بیان شده، نیازی مهم است، بخشی از معلمان و دانشجویان کشور را زنان اندیشمند و مومن تشکیل داده و امید است که برای خارج شدن از وضعیت نامطلوب کنونی تلاش خود را به اوج رسانند.
captcha