زلزله های شخصیتی و رفتاری؛ بحث مهمی در ارتباط با جوانان و نوجوانان بوده است
کد خبر: 3668324
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

زلزله های شخصیتی و رفتاری؛ بحث مهمی در ارتباط با جوانان و نوجوانان بوده است

گروه اجتماعی: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: زلزله های شخصیتی و رفتاری جزء بحث های اصلی جامعه بوده که انسان در هرلحظه از زندگی خود بارها با آن مواجه می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن ( ایکنا ) از آذربایجان غربی، امروز 8 آذر قدرت الله قاسمی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، در نوزدهمین مانور سراسری زلزله در هنرستان حرفه ای مالک اشتر ارومیه اظهار کرد: برای رسیدن به کمال صد سال عمر کم بوده اما یک لحظه غفلت کمال، شخصیت و سرمایه انسان را در عرض یک لحظه به فنا میدهد.

وی افزود: زندگی انسان براساس سه محور پاکی، پلیدی و پوچی صورت گرفته، و با فاصله گرفتن از زلزله های شخصیتی می توان به سمت پاکی قدم گذاشت و از پلیدی و پوچی فاصله گرفت.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ارتباط با شکل گیری شخصیت دانش آموزان بیان کرد: همواره بزرگترین آسیب ها با کوچک ترین قدم ها آغاز شده و انسان زمانی سقوط خواهد کرد که این کوچکترین قدم ها را در زندگی لحاظ نکند.

وی در ارتباط با برگزاری هرساله مانور سراسری زلزله در مدارس کشور ادامه داد: مانور زلزله در مدارس باعث بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با حوادث غیرمترقبه بوده است.

قاسمی عنوان کرد: همزمان با سراسر کشور، 3500 واحد آموزشی در مدارس سطح استان این مانور در جهت ارتقا سطح آموزش علمی و ایمنی دانش آموزان در مقابله با بحران های طبیعی صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: تمامی عواملی که می تواند بحران ایجاد کند می توان به دو قسمت طبیعی و بحران های که به واسطه ای رفتارهای انسانی صورت می گیرد تقسیم کرد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در رابطه با بحران های که به واسطه رفتارهای انسانی صورت می گیرد، تصریح کرد: انسان ها با نوع برخوردشان با طبیعت می تواند دامنه این نوع بحران های طبیعی را محدود تر کرده یا وسعت ببخشند.
captcha