پلیس بايد درك درستی از خدمت به مردم داشته باشد
کد خبر: 3668939
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
گودرزی:

پلیس بايد درك درستی از خدمت به مردم داشته باشد

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی فارس با یادآوری اهمیت بصیرت‌افزایی در میان كاركنان این نیرو گفت: نیروی انتظامی باید درك درستی از خدمت به مردم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 11 آذرماه در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره بصیرت استانی كاركنان پلیس این استان: با توجه به بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه، بصیرت‌افزایی كاركنان نیروی انتظامی بسیار ضروری است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: نیروی انتظامی یك نیروی حاكمیتی است و وظیفه ایجاد امنیت را بر عهده دارد و باید درك درستی از خدمت به مردم داشته باشد.

وی با بیان اینكه بصیرت چراغ راهی برای كاركنان نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمت به مردم است، افزود: موضوع بصیرت‌افزایی در بین كاركنان نیروی انتظامی با توجه به تأكیدات مقام معظم رهبری به‌صورت ویژه در دستور كار پلیس است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مسئولیت پلیس ایجاد نظم و امنیت در جامعه است و در این راستا باید با بصیرت و آگاهی كامل نسبت به انجام مأموریت‌های محوله خود اقدام كند.

گودرزی بصیرت را خوب شنیدن، خوب فكر كردن و خوب عمل كردن دانست و افزود: تشخیص حق از باطل و دشمن‌شناسی از جمله اهداف برگزاری دوره‌های بصیرت در مجموعه نیروی انتظامی است.

رئیس پلیس فارس در پایان خطاب به فراگیران، گفت:باید از ظرفیت ایجاد شده استفاده لازم را برده و در طول خدمت مطالب آموزش دیده را عملی سازید.
captcha