کنفرانس ملی علمی تخصصی نهج‌البلاغه در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3669438
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

کنفرانس ملی علمی تخصصی نهج‌البلاغه در اردبیل برگزار می‌شود

گروه معارف: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته نخستین کنفرانس ملی علمی تخصصی نهج‌البلاغه امروز در اردبیل برگزار می‌شود.

سعید حاجی‌محمدی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اردبیل، در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، تصریح کرد: با حضور اندیشمندان محققان و پژوهشگران از سراسر کشور نخستین کنفرانس ملی علمی- تخصصی نهج‌البلاغه امروز، دوشنبه، 13 آذر ماه در اردبیل برگزار می‌شود که در حال حاضر در این زمینه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم اندیشیده شده است.
وی افزود: این مراسم ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار می‌شود که از مسئولان و متولیان اجرایی انتظار می‌رود نهایت همکاری و مشارکت را با ما در برگزاری باشکوه و منظم این کنفرانس داشته باشند.
حاجی‌محمدی با اشاره به پذیرش 210 مقاله تخصصی در کنفرانس سراسری نهج البلاغه در اردبیل بیان کرد: این تعداد مقاله در نوع خود با توجه به زمان محدود فراخوان مقاله، بی‌نظیر است که تلاش همه کسانی که در راستای ترویج نهج‌البلاغه قلم فرسایی و آثار ارزشمند علمی و تخصصی اقدام می‌کنند شایسته تقدیر و قدردانی است.
وی تصریح کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها در راستای نشر فرهنگ اصیل اسلامی و بهره‌مندی از معدن علم و معرفت اهل بیت عصمت و طهارت «کنفرانس سراسری علمی تخصصی نهج البلاغه» که با حضور پژوهشگران برجسته برگزار می‌شود همکاری همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

captcha