مراسم اختتامیه جشنواره استانی شعر فانوس انتظار در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3669451
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

مراسم اختتامیه جشنواره استانی شعر فانوس انتظار در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان اردبیل گفت: مراسم اختتامیه جشنواره استانی «شعر فانوس انتظار» با حضور مسئولان، شاعران و اساتید برجسته شعر و ادب استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حسین محسنی، مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان اردبیل، روزگذشته 12 آذرماه در جمع خبرنگاران، تصریح: طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم اختتامیه جشنواره استانی شعر فانوس انتظار با حضور مسئولان، شاعرات و اساتید برجسته شعر و ادب استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این که فرصت برای ارسال آثار تا 14 آذر ماه وجود دارد افزود: علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان می‌توانند تا این مدت نسبت به ارسال آثار خود ارسال کنند که خوشبختانه تاکنون حجم و کیفیت آثار دریافتی فراتر از انتظار کمیته فنی و هیئت داوران بوده است.
مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان اردبیل بیان کرد: این مراسم با همت مدیریت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود استان اردبیل و همکاری نهادهای آموزشی فرهنگی و اجرایی استان برگزار می‌شود که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان و متولیان اجرایی نهایت همکاری و مشارکت را با ما داشته باشند.
محسنی اظهار کرد: در این جشنواره که نخستین همایش ادبی مهدوی در تاریخ اردبیل محسوب می شود، علاوه بر تجلیل از آثار برتر و برگزیده از چهره‌های شاخص مهدوی نیز تقدیر به عمل می‌آید و به 5 نفر از شرکت‌کنندگان نیز به قید قرعه هدیه اهدا خواهد شد.
وی تصریح کرد: این برنامه 19 آذر ماه ساعت 14 در مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و سالن اجتماعات دانشکده پزشکی این شهر برگزار می‌شود و از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

captcha