برگزاری دوازدهمین دوره مسابقه‌های قرآنی کارگران کشور به میزبانی البرز
کد خبر: 3670133
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقه‌های قرآنی کارگران کشور به میزبانی البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کارگران کشور به میزبانی این استان برگزارمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اسماعیل خلیلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز، 14آذر درجمع خبرنگاران، اظهارکرد: دوازدهمین دوره از مسابقات قرآن کارگران کشور با هماهنگی دفتر فرهنگی معاونت فرهنگی واجتماعی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی در مرکز تربیت مربی وپژوهش‌های فنی وحرفه‌ای کرج با حضور 400 نفر از فعالان قرآنی جامعه کار وتلاش کشور از استان‌های کشور برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: افتتاحیه این دوره از مسابقات روز شنبه مورخ 18 آذرماه با حضور مسئولان کشوری آغاز و تا 20 آذرماه جاری ادامه خواهد شد.
این مسئول در خصوص رشته‌های این دوره از مسابقات قرآن خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات درقالب خواهران و برادران در رشته‌های قرائت، ترتیل و تحقیق، حفظ 10جز، 20 جز وکل قرآن و مفاهیم قرآن‌کریم با یکدیگر به رقابت خواهند کرد.
خلیلی گفت: این مسابقات ویژه جامعه کارگری و خانواده‌های آنان بوده و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در این قشر در عرصه‌های استانی وکشوری با انگیزه ترویج سبک زندگی قرآنی و همچنین گسترش فعالیت‌های فرهنگی- قرآنی در جامعه کار و تلاش و تعاون همه ساله به عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی این وزارتخانه درحوزه فرهنگی واجتماعی برای توسعه فرهنگ کار شایسته در کشور برگزار می‌شود.

captcha