لزوم اتحاد مسلمانان در پیروزی بر رژیم استکبار
کد خبر: 3670543
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
امام جمعه ارومیه:

لزوم اتحاد مسلمانان در پیروزی بر رژیم استکبار

گروه مذهبی: امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بابد جهان اسلام بر سر مسئله اسرائیل و نابودی این رژیم صهیونیستی متحدانه عمل کند زیرا آنها میخواهند با بوجود آوردن داعش فلسطین را از یادها ببرند ولی با مشت حکم اتحاد مسلمانان روبرو شدند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز 17 آذر حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: معرفی قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل مصیبت بزرگ است زیرا وقتی قبله اول مسلمین تحت سیطره رژیم جعلی باشد یعنی ذهن کجی بزرگ به مسلمانان و همه مردم مسلمانان باید به این امر عکس العمل نشان دهند.

وی افزود: این یک افتضاح بزرگ است و بر تمام علمای مسلمانان و آحاد مسلمان جهان باید نفرت خود رابه این مسئله اعلام کنند.

قریشی با اشاره به روز دانشجو ادامه داد: دانشجوها و کسانی که در راس جریانات دانشگاهی هستند باید بر مطالبات رهبری جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: حفظ روحیه استکبار ستیزی، عدالت خواهی، بینش سیاسی و آرمان خواهی مورد توجه دانشجویان باشد و این روحیه را در جامعه رواج دهند و عملکرد مسئولین مورد انتقاد دانشجویان قراربگیرد و علت برخی مشکلات را از مسئولین پیگیر باشند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: دانشجویان و اساتید دانشگاهی باید به مسائل و مشکلات جامعه توجه کنند و این مشکلات را حل کنند چراکه راه و روش دانشجویان انقلابی حل مشکلات جامعه و حفظ اخلاق مداری در جامعه است.

وی ادامه داد: اگر اخلاق مداری در جامعه رعایت نشود جامعه ایران هم همانند جامعه آمریکایی می شود و این مورد پسند اسلام و دین نیست.

captcha