یوسف مرادیان و بازی در فیلم دفاع مقدسی «ماهور»
کد خبر: 3670571
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

یوسف مرادیان و بازی در فیلم دفاع مقدسی «ماهور»

گروه هنر: یوسف مرادیان، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: جشنواره فیلم فجر سال جاری در فیلم دفاع مقدسی «ماهور» به کارگردانی حمید سرگرم نژاد حضور دارم.

یوسف مرادیان، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با بیان این‌که امسال با یک فیلم دفاع مقدسی در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت، اظهار کرد: «ماهور» عنوان یک فیلم سینمایی است که آماده پخش شده و قرار است برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش عمومی درآید. در این فیلم با بازیگرانی چون؛ ساعد سهیلی، بهاره کیان افشار، مونا فرجاد، کامران تفتی، داریوش ارجمند، احمد کاوری، محسن افشانی، علی اوسیوند، مالک سراج و میترا حجار همبازی هستم.

وی افزود: این چندمین کاری است که بازی در فیلم یا سریال دفاع مقدسی را تجربه می کنم. این قبیل آثار جدا از سختی که به لحاظ بازی دارند، لحاظات خوشی را برای بازیگر رقم می زنند که دوست دارم همیشه آن را تجربه کنم. درضمن بازی در فیلم‌های این‌گونه را نوعی ادای دین به شهدا محسوب می کنم، کمترین کاری که من به عنوان هنرمند می توانم انجام دهم. 

این بازیگر ادامه داد: تهیه‌کنندگی این فیلم را علی‌رضا جلالی و زنده یاد حمید آخوندی برعهده دارند. این فیلم در منطقه هور العظیم فیلمبرداری شده و داستان آن درباره یک خلبانی ایرانی است که در جنگ هواپیمایش سقوط می‌کند و وی در ادامه اتفاقات برایش رخ می‌دهد که داستان فیلم را شکل می‌دهد.

مرادیان در انتها اعلام کرد: کار دیگری که هم اکنون در آن بازی دارم سریال  «از یادها رفته» نام دارد که بهرام بهرامیان کارگردانی آن را بر عهده دارد و حدود یک ماه است که بازی در آن را آغاز کرده‌ام. در این سریال نقش یک دو رگه ایرانی انگلیسی را بازی می‌کنم.

captcha