نمایشگاه «آسمان در قاب» در فرهنگسرای امام(ره)
کد خبر: 3670696
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

نمایشگاه «آسمان در قاب» در فرهنگسرای امام(ره)

گروه هنر: نمایشگاه « آسمان در قاب » به هنرمندی جانبازان اعصاب و روان و با هدف آشنایی شهروندان با هنرهای اصیل ایرانی، از 13 آذر در فرهنگسرای امام(ره) برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امام (ره)، نمایشگاه آبرنگ و کاشی معرق با حضور 20 اثر به هنرمندی جانبازان اعصاب روان از تاریخ 13 تا 23 آذر در فرهنگسرای امام(ره) برپا می‌شود. معرق‌کاشی‌ یا‌ تکنیک‌ موزائیک‌شکسته‌ با‌‌ کنار هم گذاشتن تکه‌های شکسته کاشی، موزائیک، شیشه،سنگ، سرامیک،پوسته تخم مرغ و ... ساخته می‌شود و هنر بسیار زیبا و خلاقانه ای هست.

آبرنگ یک ماده انعطاف‌پذیر و چندمنظوره است. نقاشی‌های آبرنگ می‌توانند بسیار متفاوت باشند. نقاشی با آبرنگ تکنیکی است از حل کردن رنگدانه‌های رنگ در آب نقاشی مورد نظر طراحی می‌شود. هزاران سال است که آبرنگ ماده فریبنده هنرمندان به شمار می‌آید. تکنیک‌های متفاوتی برای کار با آبرنگ وجود دارد و به طور قطع مهارتی است که ارزش دنبال کردن و یادگیری دارد. زمانی که یک نقاشی با آبرنگ خلق می‌کنید، انعکاس نور سفیدی کاغذ از میان رنگ‌ها، به آن درخششی جادویی می‌بخشد

علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه  از ساعت ۹ تا ۱۷به فرهنگسرای امام (ره) به نشانی؛ میدان قدس (تجریش) خیابان شهید باهنر بعد از سه راه یاسر خیابان امیر سلیمانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 26123630 تماس بگیرند.

captcha