سی و هفتمین مسابقات قرآن کارکنان پایور نداجا در شهر قم برپا شد
کد خبر: 3670830
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

سی و هفتمین مسابقات قرآن کارکنان پایور نداجا در شهر قم برپا شد

گروه مسابقات: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور نیروی دریایی ارتش از 17 تا 18 آذرماه در شهر مقدس قم برپا شد.

حامد حسین‌پور، مسئول روابط عمومی نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری کارکنان پایور این نیرو، از روز گذشته، 17 آذرماه، در سالن همایش غدیر مجموعه فرهنگی ـ آموزشی یاوران مهد(عج) جمکران آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه طی این دوره 120 نفر حضور پیدا کردند، اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های رشته‌های حفظ از سه جزء تا کل، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و تفسیر جز ۲۰ با قضاوت اساتیدی چون سمیعی‌فرد، فروغی، زاهدی و زهدی علیپور همراه بود.
حسین‌پور با اشاره به اینکه مسابقات فوق تا امروز، 18 آذرماه ادامه خواهد داشت، بیان کرد: برپایی طرح ختم دسته جمعی قرآن، برگزاری کرسی تلاوت اذانگاهی با همکاری مسجد جمکران، برپایی نمایشگاه کتاب و دیدار با مراجع عظام تقلید و علما از جمله برنامه‌های حاشیه‌ایست که طی این دور از مسابقات در نظر گرفته شده است.
مسئول روابط عمومی نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: اختتامیه این مسابقات نیز یکشنبه، ۱۹ آذرماه با حضور امیر دریادار حسین خانزادی، فرماندهی نیروی دریای ارتش، حجت‌الاسلام محمد مظفری‌نژاد، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی دریایی و همچنین دیگر مقامات لشکری و کشوری برپا خواهد شد.

captcha