تامین پایدار جریان گاز طبیعی مهمترین اولویت شرکت گاز استان است
کد خبر: 3670915
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی:

تامین پایدار جریان گاز طبیعی مهمترین اولویت شرکت گاز استان است

گروه اجتماعی: رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: تامین پایدار جریان گاز طبیعی در بخش خانگی مهمترین اولویت شرکت گاز استان است که فعلا مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

محمد صبوری رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی گفت: شهروندان استان آذربایجان غربی باید با صرفه جویی و مصرف بهینه گاز طبیعی شرکت گاز استان را در تامین این موهبت یاری کنند.


سخنگوی شرکت گاز استان با اشاره به اینکه با چند اقدام ساده می توان در مصرف گاز صرفه جویی کرد اظهارکرد: استفاده از بخاری های گازی متناسب با اتاق مورد استفاده، خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاقهای بلا استفاده، تنظیم دمای اتاق در حالت دمای رفاه ( 18 الی 21 درجه) استفاده از پرده های ضخیم برای پنجره ها، عایق کاری لوله های شوفاژ از جمله اقدامات ساده ولی موثر در کاهش مصرف گاز طبیعی است .


رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: صرفه جویی در گاز طبیعی امکان بهره مند ساختن دیگر شهروندان استان از این نعمت خدادادی را فراهم می کند که امیدواریم مردم نیز با همکاری و رعایت چند اصل ساده ما را در این هدف مهم یاری کنند.


وی با تاکید بر اینکه جاگذاری نامناسب دود کش بخاری و استنشاق گاز مونو اکسید کربن از مهمترین دلایل حوادث منجر به فوت شهروندان است تاکید کرد: استفاده از وسایل گازسوز استاندارد، رعایت نکات ایمنی و پرهیز از گذاشتن دودکش بخاری در سطل آب می تواند به کاهش حوادث منجر به فوت شهروندان گردد.


صبوری گفت : نصب درست وسایل گاز سوز از طریق وسایل استاندارد هم اقدامی بسیار موثر در کاهش حوادث است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد : شماره تماس 194 امداد گاز نیز به طور شبانه روزی در خدمت شهروندان قرار دارد تا در صورت بروز هر گونه مشکل با آن تماس حاصل کنند

captcha