سومین همایش کبوتر کوچه ما برگزار می شود
کد خبر: 3670924
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی:

سومین همایش کبوتر کوچه ما برگزار می شود

گروه اجتماعی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، برای شرکت علاقه‌مندان در سومین همایش کبوتر کوچه ما فراخوان داد.

جواد زاهدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی  گفت: کانون استان با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی و رسالت شهدا برای سومین سال متوالی فراخوان همایش کبوتر کوچه ما را ویژه دانش‌آموزان و اعضا دختر و پسر مراکز کانون استان در رده سنی 12 تا 17 سال منتشر کرد.


وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می‌توانند به صورت انفرادی و یا گروهی در این فراخوان شرکت کنند گفت: بر اساس این فراخوان، علاقه‌مندان در گروه سنی اعلام شده برای شرکت در همایش، مستندات جمع‌آوری شده خود در خصوص زندگی و شهادت شهدای کوچه و یا محله خود( و یا شهیدی که نامش به عنوان نام کوچه انتخاب شده است) را در قالب فعالیت‌های کانون به شیوه‌ای نو و خلاق ارئه می‌کنند.


زاهدی با بیان اینکه شیوه ارائه آثار می‌تواند پاورپوینت، فیلم کوتاه، کلیپ، طرح دیواری و یا قصه‌گویی و .... باشد،  بیان کرد: فیلم آثار شرکت کنندگان در قالب سی‌دی به دبیرخانه همایش ارسال شده و مشخصات کامل شرکت‌کنندگان شامل نام و نام خانوادگی، سن، نام مدرسه و یا نام مرکز فرهنگی هنری بر روی سی‌دی درج شود.


وی تصریح کرد:  هیات داوران پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه، آثار منتخب را معرفی و از صاحبان آثار برگزیده برای شرکت در همایش پایانی که در دهه فجر برگزار می‌شود دعوت به عمل خواهد آمد.


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افزود: اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان واقع در خیابان والفجر 2- داخل پارک ملت دبیرخانه برگزاری این همایش استانی است.

captcha