بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد+نتایج منتخبین
کد خبر: 3670948
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی:

بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد+نتایج منتخبین

گروه اجتماعی: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در 3 بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان در مرحله اول به میزبانی واحد ارومیه در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه برگزار شد.

دکتر محمود پور یوسف سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی اظهار کرد: بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در 3 بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان در مرحله اول با شرکت 120 نفر برگزار شد.


وی افزود: این مسابقات که با شرکت 70 نفر از برادران و 50 نفر از خواهران در رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ و اذان برگزار شد در پایان با انتخاب نفرات برتر به پایان رسید همچنین برگزیدگان برای شرکت در مرحله استانی به دور بعدی راه پیدا کردند.


وی در ادامه گفت: در این مسابقات بهرام گلستانی در رشته قرائت تحقیق بخش اساتید نفر اول، عی نادری در همین رشته نفر دوم و رسول سلیمانی در رشته ترتیل بخش اساتید نفر اول شد.


پور یوسف در خصوص نتایج بخش دانشجویی بیان کرد:  سینا علی نژاد، وحید خردمند و رضا فرح بخش به ترتیب مقام اول تا سوم در رشته اذان، علیرضا عیوضی در رشته حفظ قرآن 10 جزء مقام اول، و احمد مهدوی در رشته ترتیل، سعید طاهری در رشته حفظ قرآن جزء 30 ، امیر کوزه فروش، ناصر فلاح و اسماعیل دلخواسته به ترتیب مقام های اول تا سوم در رشته تحقیق بخش دانشجویی را کسب کردند.


وی افزود: در بخش کارکنان نیز علی گلابی رضایی در رشته اذان و وحید سیاح در رشته قرائت تحقیق نفرات اول شدند.


این مقام مسئول در ادامه یاد آور شد: همچنین در بخش کارکنان خواهران، مریم شکاری نیا در رشته قرائت تحقیق مقام اول و سیده سمیه ذاکر نیز در رشته ترتیل رتبه سوم را به دست آوردند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: در بخش دانشجویان خواهران این واحد نیز هدی حسین پور و سپیده تابش به ترتیب نفرات اول و دوم در رشته ترتیل و زهرا خدادادی نیز در رشته حفظ جزء 30 مقام اول را از آن خود کردند.

captcha