قدس؛ خط قرمز مسلمانان
کد خبر: 3671228
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد:

قدس؛ خط قرمز مسلمانان

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: قدس به عنوان اولین قبله مسلمانان عالم، عظمت و اهمیت خاصی در قرآن داشته است.

حجت الاسلام نجف قلی زاده سرایی، مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، یاوه گویی های ترامپ در زمینه مسئله قدس اظهار کرد: توطئه استکبار در زمینه قرار گیری قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، تلاش دشمن برای درگیری دنیای اسلام بوده، لذا اتفاق طرح خائنانه مطرح شده توسط آمریکا، رژیم صهیونستی را برای همیشه در امنیت قرار داده و دنیای اسلام را با مشکل ایجاد می کند.

وی افزود: در این برهه مسلمانان عالم با بیداری و آگاهانه در مقابله با این توطئه عمل کرده و مطمئنا دشمنان اسلام ایده های خود را عملی نخواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه توطئه مطرح شده قدس توسط آمریکا توطئه نظام سلطه بوده، بیان کرد: آمریکا با طرح موضوع قدس در صدد دو پارچگی وحدت مسلمانان بوده و وظیفه حداقلی ما حمایت از تدابیر مقام معظم رهبری و مقاومت در برابر دشمنان مسلمین بوده است.

وی با اشاره به استکبار ستیزی بعنوان رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،بسیج و مردم عنوان کرد: تنها راه، استراتژی و راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی در مقابل استکبار جهانی، نهراسیدن و مقاومت در برابر دشمن بوده است.

حجت الاسلام سرایی در خصوص مقابله با دشمن به فرمایش مقام معظم رهبری؛ باید نفوذ و منفذهای رخنه دشمن بسته شود ادامه داد: با شناخت تدابیر و راهبردهای دشمن، توطئه های آنها را شناخته و با اتخاذ راهبرد و کنار گذاشتن اختلافات قومی و قبیله ای بتوانیم از نفوذ دشمن مقابله کنیم.

وی با اشاره به گفته سردار سلیمانی مبنی بر جشن بزرگ شکست داعش در عرض کمتر از 3 ماه  تصریح کرد: با پیش بینی مقام معظم رهبری، که بعد از 25 سال  رژیمی به نام رژیم صهیونستی نخواهد بود و با توجه به بیداری ملت های اسلامی و مقابله با استکبار ستیزی، به زودی شاهد شکست رژیم صهیونستی در جهان خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در ارتباط با الگو گیری از پیروزی در جنگ نا برابر 8 ساله دفاع مقدس و اتحاد بین مسلمانان، تبعیت از ولایت، انسجام و وحدت کلمه تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی وظیفه ما بوده با انسجام در داخل کشور و در کل دنیای اسلام بتوانیم در تمامی عرصه ها دشمن را به زانو در بیاوریم.

captcha