هنرهای نمایشی با محوریت قرآن و عترت را در جهرم ببینید
کد خبر: 3671252
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

هنرهای نمایشی با محوریت قرآن و عترت را در جهرم ببینید

گروه فعالیت‌های قرآنی: شهرستان جهرم، میزبان جشنواره هنرهای نمایشی قرآن و عترت از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان فارس است.

محسن نعمت‌اللهی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به برپایی دومین هفته قرآن و عترت استان فارس گفت: 25 جشنواره فرهنگی ـ قرآنی در 7 شهرستان استان فارس در این هفته برگزار می‌شوند كه شهرستان جهرم یكی از آن شهرستان‌هاست.
وی با بیان اینكه این شهرستان میزبان جشنواره هنرهای نمایشی قرآن و عترت خواهد بود، افزود: این جشنواره در بخش‌های مختلف تئاتر خیابانی، تعزیه و صحنه‌ای برگزار خواهد شد كه بخش صحنه‌ای با توجه به درخواست هنرمندان و فعالان هنر نمایش به تازگی به این جشنواره اضافه شده است.
نعمت‌اللهی با تصریح اینکه متقاضیان می‌توانند آثار را به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم ارسال كنند، گفت: پیش از این علاقه‌مندان به حضور در جشنواره تنها می‌توانستند از طریق پایگاه الکترونیکی این جشنواره ثبت‌نام کنند که با هماهنگی انجام شده آن‌ها می‌توانند آثار خود را به‌صورت حضوری و یا از طریق ادارات پست را به نشانی دبیرخانه در شهرستان جهرم نیز ارسال كنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را 25 آذرماه جاری اعلام كرد و گفت: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به مراجعه به پایگاه اینترنتی هفته قرآن و عترت به آدرس www.quranfars.com فرم فراخوان و شرکت در جشنواره را دریافت كنند.

captcha