برگزاری ۹۰ نشست روشنگری با موضع حماسه نهم دی در البرز
کد خبر: 3671290
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

برگزاری ۹۰ نشست روشنگری با موضع حماسه نهم دی در البرز

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی سپاه استان البرز از برگزاری ۹۰ نشست روشنگری با موضع حماسه نهم دی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، داوود پاشایی، معاون فرهنگی سپاه استان البرز، 19آذر در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی که در حل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه فضاسازی محیطی مراسم نهم دی مربوط به سپاه و بسیج با دقت هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود، اظهار کرد: طرح‌های تبلیغاتی به برنامه‌ریزی بیشتر نیاز دارد.
وی بابیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های موجود استان در این خصوص و طراحی تبلیغات پیرامون مراسم نهم دی الزامی است، افزود: برگزاری نشست‌های روشنگری در ۹۰ نقطه از استان و نواحی بسیج با موضوع نهم دی برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی سپاه استان البرز گفت: طبق صحبت‌های انجام شده با فرمانده سپاه استان البرز پیشنهاد می‌شود سخنرانی برنامه متمرکز نهم دی در شهرستان کرج توسط رحیم صفوی صورت گیرد.
پاشایی با اشاره به اینکه مراسم رژه موتورسواران ویژه مراسم نهم دی در صورت نبود آلودگی هوا در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: نبود سالن تخصصی برای برگزاری مراسم‌های مهم یکی از معضلات استان البرز است که امیدواریم موردتوجه مسئولان قرار گیرد.
این مسئول با اعلام اینکه مسابقات فرهنگی متعددی در رابطه با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار خواهد شد، تأکید کرد: پیشنهاد می‌شود کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و مدارس استان البرز برای آگاه‌سازی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان برگزار شود.

captcha