استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبلیغ نماز ضروری است
کد خبر: 3671311
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبلیغ نماز ضروری است

گروه اجتماعی: مدیر امور استان‌‌های ستاد اقامه نماز کشور، گفت: برخورد هوشمندانه و مدبرانه و تولید و تکثیر محتوا برای پاسخ گویی به شبهات در فضای مجازی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، مسعود دریس، مدیر امور استان‌‌های ستاد اقامه نماز کشور، امروز در سومین اجلاس استانی نماز آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد هوشمندانه و مدبرانه و تولید و تکثیر محتوا برای پاسخ گویی به شبهات در فضای مجازی ضروری است.

ظرفیت فضای مجازی در تبلیغ نماز ضروری است
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب رصد واقع بینانه‌ای از تمامی مسائل دارند، افزود: مقام معظم رهبری فضای مجازی را به اندازه خود انقلاب مهم و موثر می دانند و لازم است از ظرفیت و توان جوانان، هوشمندانه، مسئولانه و به موقع در مقابل تهاجم دشمن در فضای مجازی استفاده کنیم.
مدیر امور استان‌‌های ستاد اقامه نماز کشور، با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌های بزرگ در فضای مجازی کوچک کردن نقش خدا در چشم جوانان و ترویج شهوت اومانیستی است تصریح کرد: پشت این فن آوری، ایدئولوژی حذف خدا از زندگی جوانان پیگیری می‌شود.
وی گفت: استکبار جهانی به دنبال آندلسی کردن ایران است چرا که در این کشور با ترویج شهوت و تفرقه اولین سیلی غربی‌ها بعد از دوران 800 ساله طلایی بر اسلام زده شد.
دریس افزود: نباید فضای مجازی به قربانگاه جوانان تبدیل شود چرا که نمی‌شود در برابر دشمنِ آنلاین، آفلاین بود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون زمان جهاد مداوم و مستمر است، افزود: رهبر انقلاب از ظرفیت فضای مجازی با نوشتن نامه به جوانان غربی و اروپایی با نهایت هوشمندی استفاده کردند و اگر ما هم از این فضا بهره ببریم در خط انقلاب حرکت خواهیم کرد.
مدیر امور استان‌‌های ستاد اقامه نماز کشور همچنین از برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز 30 آذر ماه در بندرعباس با عنوان «نماز و فضای مجازی» خبر داد.

captcha