اجرای طرح «آموزش تربیت معلم قرآن» در مهد قرآن برخوار
کد خبر: 3671508
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

اجرای طرح «آموزش تربیت معلم قرآن» در مهد قرآن برخوار

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مهد قرآن‌ کریم شهرستان برخوار، دوره آموزشی تربیت معلم قرآن روخوانی و روان‌خوانی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مهد قرآن‌ کریم و ولایت شهرستان برخوار به منظور تربیت مربیان قرآنی و ارائه آموزش‌های نوین در راستای کلاس‌داری و ارائه دروس جدید به منظور توانمندسازی آنان، اقدام به برپایی دوره‌های تربیت مربی قرآن‌ کریم کرده است.

مقرر شده است که در برپایی و اجرای این طرح، اتحادیه مدغم قرآنی استان اصفهان نیز همکاری داشته باشد. این دوره برای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است و از روز پنجشنبه، 23 آذرماه این کلاس از ساعت 8 تا 16 بعدازظهر برپا می‌شود.

در نظر گرفته شده است این دوره در 6 جلسه طی 6 هفته با حضور بانوان برپا شود و تاکنون برای آقایان 20 نفر ثبت‌ نام کرده‌اند که به زودی زمان این کلاس نیز اعلام می‌شود.

‌برای ارائه دروس این طرح، سه استاد برای دروس احکام، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، فنون روش تدریس، بخش‌خوانی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی دولت‌آباد، خیابان شهید محمد داوری، خیابان حجاب مراجعه و یا با شماره ۴۵۸۲۵۵۵۵ تماس حاصل کنند. 

captcha