نمایش آثار هنری دینی و قرآنی در جشنواره «مسافر»
کد خبر: 3671537
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

نمایش آثار هنری دینی و قرآنی در جشنواره «مسافر»

گروه هنر: جشنواره «مسافر» عنوان یک رویداد هنری است که امروز، 20 آذرماه و فردا در چند ایستگاه مترو تهران برگزار می‌شود و در آن آثار هنری دینی و قرآنی به نمایش درمی‌آید.

لیلا میرفلاح، مدیر روابط عمومی فرهنگسرا مترو در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، درباره جشنواره فرهنگی هنری «مسافر» که از سوی مدیریت فرهنگی هنری مترو و با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 در ایستگاه های منتخب مترو  برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره با هدف ارتقاءمسایل فرهنگی و اخلاقی و حفظ ارزش‌های اسلامی و هنجاریهای اجتماعی در محوطه ایستگاه‌های مترو شهید بهشتی، امام خمینی ره و تئاتر شهر در روزهای 20 و21  آذرماه اجرا می‌شود.

وی افزود: جشنواره فرهنگی هنری مسافر با استفاده از ابزارهای اجرای نمایش کمدی و پرفورمنس و برگزاری مسابقه و توزیع محصولات فرهنگی و برگزاری کارگاه های کوتاه آموزشی سعی بر یادآوری و حفظ ارزش‌های اخلاقی اسلامی و ایرانی به مسافران مترو را دارد. در ضمن سعی می‌کنیم که توصیه‌های قرانی و احادیث را هم به واسطه این جشنواره  بین مخاطبان این رویداد فرهنگی هنری اشاعه دهیم.

میرفلاح تاکید کرد: شهروندان و مسافران می‌توانند از امروز و فردا از ساعت 10 الی 17 از برنامه‌های متنوع  جشنواره فرهنگی هنری مسافر درایستگاه‌های منتخب  بازدید کنند.

captcha