روحانیون افسران معنوی جامعه و مؤثر در بهبود فضای جامعه هستند
کد خبر: 3671956
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

روحانیون افسران معنوی جامعه و مؤثر در بهبود فضای جامعه هستند

گروه معارف: استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، گفت: علما افسران معنوی جامعه و مؤثر در بهبود فضای جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 20 آذرماه در همایش تجلیل از سفیران تبلیغ، با تاکید بر حمایت از برنامه‌های فرهنگی، اظهار داشت: انقلاب ما، انقلاب فرهنگی است و باید دغدغه‌های فرهنگ از اولویت‌های ما باشد و این استان همان‌گونه که تنگنای اقتصادی دارد، تنگنای فرهنگی هم دارد، ساماندهی مصلی‌ها، مساجد و خانه‌های عالم در دستور کار استان قرار گرفته است.
وی افزود: در راستای تقویت فرهنگی باید از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها استفاده کرد و مردم آنگونه باید باشند که جامعه ایده آل ساخته شود و این مهم ممکن نیست مگر به همت و تلاش علما و روحانیون که در خصوص وظیفه‌ای خطیر دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: علما افسران معنوی جامعه هستند و در بهبود فضای کشور می‌توانند کمک‌کار باشند و از طریق ارتباطی که با مردم دارند مشکلات و آسیب‌ها را شناسایی کنند و به مسئولین انتقال دهند.
احمدی با بیان اینکه همه مؤظف به استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توان خود برای تعهد و عهدی که با مردم بسته‌ایم، هستیم، تصریح کرد: آرامش فضا به مدیران کمک می‌کند تا با جدائی از جدال‌های سیاسی از شرایط و گردنه‌های سخت کنونی عبور کرد و مردم از مسئولان انتظار خدمت دارند.
وی با اشاره به اینکه حق نداریم به خاطر نگاه حزبی، گروهی، قومی و قبیله‌ای مردم را از نظام مأیوس کنیم، تاکید کرد: باید با تمام توان در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم.

captcha