اولین اجلاس استانی نماز با محوریت فضای رسانه در ارومیه برگزار می شود
کد خبر: 3671957
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی:

اولین اجلاس استانی نماز با محوریت فضای رسانه در ارومیه برگزار می شود

گروه مذهبی: رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی گفت: اولین اجلاس استانی نماز با محوریت فضای رسانه روز پنجشنبه 23 آذر ماه برگزار می شود.

علی برزگر رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی با اعلام این خبر اظهار کرد: مرحله استانی این اجلاس در راستای ترویج فرهنگ قرآنی ، روز پنجشنبه 23 آذر به میزبانی شرکت آب و فاضلاب شهری و ستاد اقامه نماز و با حضور مسئولان استانی راس ساعت 8 صبح در سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی برگزار می شود.


وی افزود: همچنین مرحله سراسری و کشوری اجلاس نماز با محوریت فضای رسانه 30 آذر ماه به میزبانی بندر عباس برگزار خواهد شد.


این مقام مسئول هدف از برگزاری این اجلاس را معرفی و پرداخت فضای مجازی و رسانه ها به مسائل دینی و مذهبی دانسته و افزود: ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی آمادگی کامل را جهت ارائه راهکار، حمایت و تشویق اصحاب رسانه در زمینه اشاعه فرهنگ و مسائل دینی دارد.


برزگر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بررسانه و فضای مجازی برابر با انقلاب است، گفت: بی شک فضای رسانه نقش بی بدیلی را در اشاعه فرهنگ دینی جامعه و تاثیر گذار در میان احاد جامعه ایفا میکند که باید توسط مسئولان استانی و کشوری حمایت و راهنمایی شوند.


وی در خصوص اهم برنامه های این اجلاس بیان کرد: حجت الاسلام قزیشی، امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان به عنوان سخنران اصلی این مراسم بوده ، همچنین در پایان این اجلاس نیز از فعالین قرآنی رسانه ها و فضای مجازی تجلیل خواهد شد.

 

 

captcha