مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
کد خبر: 3671960
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

گروه اجتماعی: مجتبی مرادی نوروزی طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، متن حکم مرادی به شرح زیر است:
نظر به مراتب تدین، تخصص و شایستگی علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی و در راستای تحقق منویات ریاست محترم جمهوری در بکارگیری جوانان در عرصه‌های مدیریتی بدین وسیله به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب می‌شوید.
برقراری ارتباط با واحدهای استانی و دستگاه‌های دولتی در جهت تسریع در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله، نظارت، هماهنگی و برنامه‌ریزی فعالیت‌هایی که به موجب تشکیلات مصوب و براساس تشکیلات استانداری می‌بایست در حوزه استاندار انجام پذیرد.
برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم درخصوص وظایف محوله در استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از مهم‌ترین مباحثی است که انتظار می‌رود با اهتمام جنابعالی به بهترین شکل ممکن تحقق یابد.امید است با اتکال به ایزد منان و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با الهام از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید کوشا و ساعی باشید.
توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه احدیت خواستارم.
یادآور می‌شود، پیش از مرادی سیدمحمد موحدپور ابن مسئولیت را برعهده داشت که هم‌اکنون در استانداری استان لرستان مشغول به خدمت است.

captcha