شهدای مدافع حرم از رویش‌های انقلاب هستند/ جهانی شدن اقتدار ایران اسلامی
کد خبر: 3672094
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
علویان‌مهر:

شهدای مدافع حرم از رویش‌های انقلاب هستند/ جهانی شدن اقتدار ایران اسلامی

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس با یادآوری نقش مدافعان حرم در اقتدار و امنیت كشور، شهدای مدافع حرم را از رویش‌های انقلاب برشمرد كه نماد آن‌ها شهید حججی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، محمد مهدی علویان‌مهر رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس امروز، 21 آذرماه در یادواره شهدای دانشجوی این دانشگاه و تكریم یاد شهید «ولی نوری» از تقدیم 16 شهید دانشجو از این دانشگاه به انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: دو شهید در این دانشكده مدفون هستند كه یكی شهید گمنام و دیگری شهید ولی نوری معروف به بابا ولی جبهه‌هاست كه دو سال پیش شناسایی شد، ضمن اینكه نزدیكی این دانشكده به گلزار شهدا بر معنویت فضای آن افزوده است.
علویان‌مهر، شهدای مدافع حرم را از رویش‌های انقلاب برشمرد كه نماد آن‌ها شهید حججی است و ادامه داد: ما امروز شهدای زنده هم در میان ملت خود زیاد داریم كه نمونه آن سردار قاسم سلیمانی است.
رئیس دانشكده فنی باهنر شیراز اظهار كرد: امروز حاكمیت امنیت تنها در داخل كشورمان نیست بلكه منطقه خاورمیانه از لوث وجود زباله‌های داعش پاك شده است و امنیت بر منطقه حاكم شد كه این‌ها به واسط خون شهداست.

علویان‌مهردر ادامه سخنان خود یادآور شد كه زحمات اصلی برگزاری این یادواره شهدا به عهده دانشجویان بسیجی دانشكده است كه انصافاً در تمام زمینه‌ها بسیار فعال عمل می‌كنند.

وی در پایان گفت: شهید ولی نوری كه در این دانشكده مدفون هستند، فرمانده گردان امام مهدی(عج) بود  كه در تاریخ 20 تیرماه 64 در منطقه دهلران و در منطقه قدس 3 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

captcha